Saker som stör mig orimligt mycket 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Igår störde jag mig men kanske inte orimligt.
Jag var på en bygghandel - som är helt OK för det jag ska ha.
Och blev kallad "lilla vännen" av en av de anställda.
Snacka om förminskande!
Fortfarande arg när jag tänker på det, men ganska nöjd med att jag väldigt tydligt talade om att han gjort fel.
Antingen gick han in till sina arbetskamrater senare och beklagade sig över sura kunder, eller så lärde han sig hur man inte ska tilltala kunder.

Kunder som ringer för att boka frakt ofta, men som aldrig har sitt kundnummer. Det stör mig löjligt mycket! Bokar du ofta så skriv ner numret! "Det är väl bara att söka på Uppsala Universitet?" tyckte han idag. Ja jo tjena, det ger fyra sidor med svar att leta igenom. Det är liksom inget litet universitet...

Igår blev jag oerhört provocerad över mötande bilar. Det var störande många som var ute på vägarna, säkert bara för att jävlas med mig.
Det är iofs inte så mycket som inte provocerat mig sista dagarna. Mvh pms-häxan

Du och jag kratus, du och jag :D
Och jag! :D
Jag stör mig på att den lilla kvartersbutiken där jag får hämta ut många av min paket verkar ha det så sjukt dåligt organiserat på deras paketavdelning.

Standardfrågan när man har sagt sin kod och de ska börja leta på hyllorna är "Var kommer det ifrån?". Alltså VAFAN har du och hela jävla kön med det att göra?

(Sen att det ju ofta står väl synligt på paketet är en annan sak. Det känns ändå helt ORIMLIGT att behöva svara på.)
Liknande störde mig orimligt mycket när jag bodde i Kristianstad. I den kiosken jag hämtade ut mina DHL paket så låg dom synliga för kunden. Och jag kunde finna mitt paket (alltså se de 4 siffrorna) snabbare än den som stod bakom disken :meh: Ibland kunde jag inte hålla mig utan sa "det är adlibris-paketet som ligger ovanpå cdon-paketet på hylla x" :banghead:

Det är ju lättare för dem att hitta paketet om de vet vilket företags logga som är på paketet. Jag brukar ha avsändande företags namn skrivet på lappen med sändningsnummer och lämna fram det. Men då handlar jag aldrig från obskyra företag. :angel: ;)
Finns det bara ett paket från Ellos går det ju supersnabbt :up:.

Jag stör mig på den nya webbläsaren Micosoft Edge i min nya dator. Jag brukar klicka bakåt ofta och i tidigare webbläsare (Explorer och Firefox) så har man kunnat hålla in knappen så har man fått upp en lista på sidorna man varit inne på innan nuvarande och så kan man lätt klicka på den sidan man vill till.
I Edge så går inte det!:arghh: Kul när man exempelvis läst ikapp trettio sidor i en tråd och vill tillbaka till sidan innan (jag utgår ofta från "Nytt").

The affair. Kan inte sluta titta fast jag hatar båda huvudpersonerna och vill att det ska gå dåligt för dem.

Gud vad jag hatar honom speciellt. Hoppas han dör i säsong 2. Men det kommer han säkert inte göra :rage:.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Äldre hund ändrat beteende
  • Akvarietråden V
  • Renrasig katt - Tica

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka