Saker som stör mig orimligt mycket 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag stör mig på att jag inte lyckas hitta Kung Markattas minimajskakor nånstans utan var tvungen att beställa för att få hem de.
Och så stör jag mig på att jag nu måste cykla iväg till Posten och hämta ut paketet.

Aaaargh! ICA alltså.. Får snedspel på dem just nu. Skulle slå ihop konto med blivande sambo och det bara går inte. Ringt flera gånger men får ingen hjälp, blir bara hänvisad till hemsidan där ansökan inte funkar. Har god lust att sluta handla på Ica nu.
Prova skriv ett tydligt brev och skicka via internetbanken.

Jag stör mig litegrann på att jag precis upptäckt att rostade sojabönor är gott. Förvisso med chokladöverdrag men ändå. Jag hatar bönor för helvete, det ska inte vara gott! Det måste vara något fuffens med det här :cautious:

Inflationen som råder på buke i taggningar. Vill jag tagga @mandalaki räcker det att tagga en gång i inlägget. Jag måste inte tagga @mandalaki 754654553577 gånger för att @mandalaki ska bli taggad och se att "wohhoo, jag har blivit taggad av @Hyacinth , undrar vad @Hyacinth kan vilja säga mig, the great @mandalaki ?".

Det är dessutom så illa att jag stör mig även om det inte är jag som taggats. Det är @mandalaki s fel som uppmärksammade mig på fenomenet.
*%}}%%{{]#*== ta dig, @mandalaki !

Ja, det förstår jag ju. Men jag tycker inte att jag ska behöva stå där och säga högt, så att alla i närheten hör, vilket företag jag har handlat av (om det så kan anses vara ett obskyrt sådant eller inte). Jag gör det ju, men likväl stör jag mig på att jag ens får frågan.

Jag har heller aldrig varit med om det någon annanstans (inte som normalförfarande i alla fall) och det brukar inte vara några problem att snabbt få fram rätt paket ändå.

Mitt utlämningsställe gör också så. Bor vi nära varandra? :D

Fast har inte all taggning av @mandalaki historiska rötter? @mandalaki var saknad och nästan bortglömd, den blå micron till trots. Rösterna höjdes, mer @mandalaki åt buke! @mandalaki hade tagit bukepaus och var less men @mandalaki hörde till sist gnyet från bukefalisterna och som den gode @mandalaki @mandalaki är så kom @mandalaki tillbaka och blev taggad @mandalaki :)
Det här var spännande. Jag har inte fått nån notis om det här inlägget! Vid tillräckligt många taggar bryter funktionen uppenbarligen ihop :laugh:

Jag stör mig litegrann på att jag precis upptäckt att rostade sojabönor är gott. Förvisso med chokladöverdrag men ändå. Jag hatar bönor för helvete, det ska inte vara gott! Det måste vara något fuffens med det här :cautious:
Och nu är tydligen X-men bra också.
Det ÄR nånting fuffens med det här!

Jag är störd av orimligheten i att jag just nu är mer irriterad över den valda tidpunkten (00.15) än att det faktiskt skjuts 30 meter från min lägenhet...
Inte nog med all annan skit de ställer till, de lyckas sabba min sömn med. tidigare har de ju hållt sig till vettigare tider i alla fall. Och bättre väder.

Jag stör mig på att jag inte vet när jag ska söka vård för förkylningsastma...medicinen hjälper men inte fullt ut...
Och så stör jag mig på att jag är alldeles skakig och har hjärtklappning av bricanylen... jag är trött och vill sova ju!!!! :devil:

Ja! Jag hade behövt ett nytt kort och frågade i kassan. Blev då hänvisad till kundtjänst och kände, nja, då har jag hellre ett trasigt kort :meh:

Åh nej! Det påminner mig om att mitt ICA-kort har avmagnetiserats och att jag måste ta itu med det. :arghh:
Kanske jag fortsätter att be dem blippa mitt körkort istället för att utsätta mig för kundtjänst.

Jag är störd av orimligheten i att jag just nu är mer irriterad över den valda tidpunkten (00.15) än att det faktiskt skjuts 30 meter från min lägenhet...
Inte nog med all annan skit de ställer till, de lyckas sabba min sömn med. tidigare har de ju hållt sig till vettigare tider i alla fall. Och bättre väder.

Känner igen irritationen. Och orimligheten i att mest störa sig på att de har mage att börja med såna aktiviteter vid den tidpunkten en vardagsnatt. Vissa ska faktiskt upp och jobba! :cautious::arghh::rage:

Senast ändrad av en moderator:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Random bildtråd med text V

Hund, Katt, Andra Djur

• Äldre hund ändrat beteende
  • Akvarietråden V
  • Renrasig katt - Tica