Saker som stör mig orimligt mycket 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag stör mig på den nya webbläsaren Micosoft Edge i min nya dator. Jag brukar klicka bakåt ofta och i tidigare webbläsare (Explorer och Firefox) så har man kunnat hålla in knappen så har man fått upp en lista på sidorna man varit inne på innan nuvarande och så kan man lätt klicka på den sidan man vill till.
I Edge så går inte det!:arghh: Kul när man exempelvis läst ikapp trettio sidor i en tråd och vill tillbaka till sidan innan (jag utgår ofta från "Nytt").
Jag använder firefox på min dator. Är ju bara byta till den om du inte vill använda edge. :confused:

The affair. Kan inte sluta titta fast jag hatar båda huvudpersonerna och vill att det ska gå dåligt för dem.

Gud vad jag hatar honom speciellt. Hoppas han dör i säsong 2. Men det kommer han säkert inte göra :rage:.

Jag har fastnat för Velvet:D spansk såpa-ish på netflix. I nästa liv ska jag ha en Hosey. Ja, eller om DUFVAN kolar.

Jag stör mig på folk som ligger och fiser på vägen i typ 10-20 km/h under gällande hastighetsbegränsning och sen när man kör om, då ökar de och sen ligger i gällande hastighetsbegränsning bakom mig, va fan kunde de inte kört i den hastigheten från början så hade jag sluppit köra om ju! :banghead:

Eller varför inte bilar som kör vääääldigt långsamt under gällande hastighet och då snackar vi inte LGF fordon utan vanliga personbilar. Kom på 70-väg ikapp en sådan bil, den höll 40 km/h och så var det heldraget, det frestade rejält på tålamodet.. :arghh:

Åh, jag vet hur det är. Det är som när jag börjar lyssna på/läsa en bok och inte gillar den alls. Sen bara: "Åh nej, det finns tre uppföljare som jag måste läsa." :meh:
Jamen det är exakt samma för mig!! Fick typ ångest när jag såg att den här jävla serien har fler säsongen för jag vill inte behöva titta mer på dessa osympatiska människorna :banghead:.

• Gilla
Reactions: Bri
Jamen det är exakt samma för mig!! Fick typ ångest när jag såg att den här jävla serien har fler säsongen för jag vill inte behöva titta mer på dessa osympatiska människorna :banghead:.
Mitt störningsproblem är tvärt om, att trots att jag hittar en serie jag gillar så blir det bara inte av att jag ser klart den. Hopplöst, för då måste man börja om mest hela tiden och får titta om avsnitt som man då känner igen stora delar i = tråkigt och leder till tappat intresse :(

Jag stör mig på folk som ligger och fiser på vägen i typ 10-20 km/h under gällande hastighetsbegränsning och sen när man kör om, då ökar de och sen ligger i gällande hastighetsbegränsning bakom mig, va fan kunde de inte kört i den hastigheten från början så hade jag sluppit köra om ju! :banghead:

Jag har konstaterat att sådana personer gör så för att de behöver draghjälp :idea:

Jag retar mig på de som kör om bara för att sedan köra saktare än den de körde om. I synnerhet om omkörningen dessutom sker i skymd kurva :rage:

Jag fick lära mig på körskolan att man slår på helljuset en bit innan man passerar .

Har jag också fått lära mig, men då har det handlat om ca. en billängd före möte, vilket blir att man inte hinner bli bländad, utan endast uppfattar det som "sida vid sida"... Såå, problemet är väl egentligen att folk har uruselt ögonmått, alternativt tror att en billäng betyder "fullång fordonskombination":D

Telefonköer som inte säger vilken jävla köplats man har :rage: "Du är fortfarande placerad i telefonkö, vi tar emot ditt samtal så fort vi kan." och sen "du är fortfarande kvar i kön, tryck # om du vill att vi ska ringa upp dig under dagen annars dröj kvar så så tar vi emot ditt samtal i turordning" :banghead: Ja men ge mig vilket jävla numme rjag har i kön så jag kan avgöra om det är "värt" att bli uppringd istället för att vara kvar i kön. Har jag plats 2 är det knappt lönt att bli uppringd, har jag plats 200 i kön blir jag ju hellre uppringd... :meh:

Mitt irritationsmoment just nu är en person som i sociala medier "mjölkar" en viss livshändelse löjligt långt över gränsen för vad som kan anses rimligt.
Först var det nedräkning, sedan själva händelsen, och nu efteråt så tror jag att jag aldrig tidigare i mitt liv sett så många "#tb" under så kort tid, gällande en och samma händelse :rage::arghh::meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka