Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Okej nu har jag sett säsong ett och hatar dem ännu mer. Kan omöjligt se säsong två. Kommer förmodligen ändå se säsong två .The affair. Kan inte sluta titta fast jag hatar båda huvudpersonerna och vill att det ska gå dåligt för dem.
Gud vad jag hatar honom speciellt. Hoppas han dör i säsong 2. Men det kommer han säkert inte göra .
Jag använder firefox på min dator. Är ju bara byta till den om du inte vill använda edge.Jag stör mig på den nya webbläsaren Micosoft Edge i min nya dator. Jag brukar klicka bakåt ofta och i tidigare webbläsare (Explorer och Firefox) så har man kunnat hålla in knappen så har man fått upp en lista på sidorna man varit inne på innan nuvarande och så kan man lätt klicka på den sidan man vill till.
I Edge så går inte det! Kul när man exempelvis läst ikapp trettio sidor i en tråd och vill tillbaka till sidan innan (jag utgår ofta från "Nytt").
Jag veeet, jag har ju möjlighet att använda Explorer också. Men jag kan väl få störa mig på Edge ändå?Jag använder firefox på min dator. Är ju bara byta till den om du inte vill använda edge.
The affair. Kan inte sluta titta fast jag hatar båda huvudpersonerna och vill att det ska gå dåligt för dem.
Gud vad jag hatar honom speciellt. Hoppas han dör i säsong 2. Men det kommer han säkert inte göra .
Åhå. Jag brukar inte tycka om spanska såpor men jag kanske borde göra ett försök? Den har ju fått jättebra recensioner såg jag på Imdb.Jag har fastnat för Velvet spansk såpa-ish på netflix.
I nästa liv ska jag ha en Hosey.
Åhå. Jag brukar inte tycka om spanska såpor men jag kanske borde göra ett försök? Den har ju fått jättebra recensioner såg jag på Imdb.
Tittar på säsong två.Okej nu har jag sett säsong ett och hatar dem ännu mer. Kan omöjligt se säsong två. Kommer förmodligen ändå se säsong två .
Åh, jag vet hur det är. Det är som när jag börjar lyssna på/läsa en bok och inte gillar den alls. Sen bara: "Åh nej, det finns tre uppföljare som jag måste läsa."Tittar på säsong två.
Jamen det är exakt samma för mig!! Fick typ ångest när jag såg att den här jävla serien har fler säsongen för jag vill inte behöva titta mer på dessa osympatiska människorna .Åh, jag vet hur det är. Det är som när jag börjar lyssna på/läsa en bok och inte gillar den alls. Sen bara: "Åh nej, det finns tre uppföljare som jag måste läsa."
Mitt störningsproblem är tvärt om, att trots att jag hittar en serie jag gillar så blir det bara inte av att jag ser klart den. Hopplöst, för då måste man börja om mest hela tiden och får titta om avsnitt som man då känner igen stora delar i = tråkigt och leder till tappat intresseJamen det är exakt samma för mig!! Fick typ ångest när jag såg att den här jävla serien har fler säsongen för jag vill inte behöva titta mer på dessa osympatiska människorna .
Jag stör mig på folk som ligger och fiser på vägen i typ 10-20 km/h under gällande hastighetsbegränsning och sen när man kör om, då ökar de och sen ligger i gällande hastighetsbegränsning bakom mig, va fan kunde de inte kört i den hastigheten från början så hade jag sluppit köra om ju!
Jag stör mig inte men tycker det är väldigt roligt: "jag är inte tappad bakom flötet".
Från buke bara häromdagen!
Det där fick mig att komma på två saker som stör mig vansinnigt mycket: "kool lugn" och "blixt stilla""Skämt och sido"
Jag fick lära mig på körskolan att man slår på helljuset en bit innan man passerar .