Nu var jag korkad. Igen.Jag sa ju att jag surfat slut på internet redan .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu var jag korkad. Igen.Jag sa ju att jag surfat slut på internet redan .
Jag är också hemma sjuk! Jag har tittat på tusen serier, ätit mängder med choklad och surfat slut på internet. Nu är jag uttråkad .
Åh Bachelor, vad trevligt!Eller hur, jag förstår inte vad jag ska göra längre. Nu har det gått så långt att jag börjat titta på bachelor och funderar på att städa badrummet.
Åh Bachelor, vad trevligt!
Eller hur, jag förstår inte vad jag ska göra längre. Nu har det gått så långt att jag börjat titta på bachelor och funderar på att städa badrummet.
Jag började också titta på Bachelor häromkvällen, när jag var sådär trött att man bara inte har någon som helst hjärnfunktion över till att göra något mer krävande. Fastnade ganska hastigt. Livsfarligt
Ja, nu stör jag mig orimligt mycket på att det inte finns fler avsnitt...
vilken säsong och land är det?Ja, nu stör jag mig orimligt mycket på att det inte finns fler avsnitt...
vilken säsong och land är det?
Åh gud så hemskt, det skulle jag aldrig kunna titta på. Jag tittar bara på USA, aldrig Sverige eller Australien eller nåt annat. Helst Bachelor framför Bacholerette.Sverige i år. Det fanns bara två avsnitt. Vet inte var jag kan hitta USA-versionen? Den vill jag helst se.
Folk som försöker hjälpa en göra något, men istället bara är i vägen.
Åh gud så hemskt, det skulle jag aldrig kunna titta på. Jag tittar bara på USA, aldrig Sverige eller Australien eller nåt annat. Helst Bachelor framför Bacholerette.
Jag brukar ladda hem avsnitten.
(Ja, det kan hända att jag när en stark hatkärlek till Bachelor )
Har du smart-tv eller liknande så borde du ju kunna be någon ladda ner och sen kolla från USB eller nåt?Okej, nu måste jag köpa en dator så jag kan ladda ner alla säsonger. Det finns ju en hel GULDGRUVA som väntar!
Okej, nu har jag dammsugit (vilket jag redan tagit upp att det är något som stör mig så otroligt mycket) och har därför hunnit störa mig även på följande:
Sambon som jobbar och inte är hemma och dammsuger istället för mig
Sambons föräldrar som köpte en dammsugare till oss så jag inte fick vara med och välja (jag hatar den vi fått)
Min katt som drar runt kattsand och lämnar spår efter sig
Va, hur kan en TV vara för stor?Jag stör mig orimligt mycket på vår nya TV, som inte ens är uppackad ur kartongen, för den är alldeles för stor