Saker som stör mig orimligt mycket 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag stör mig orimligt mycekt på att tjuvar snodde min vedkap och at tjag itne får något alls från försäkringsbolaget. I veckan fullbordade gänget genom att även ta min gräsklippare. Aldrig hade jag väl trott att de skulle vilja ta gräsklipparen också.

En gräsklippare! herregud - hur desperata är de. :banghead:

Jag har ALDRIG förr i livet varit utsatt för tjuvar och nu har jag haft två besök på lika många veckor. De har kollat mina arbetstider och så kommer de hit dagtid.

Jag stör mig på att jag är bakis idag :devil:
Mår illa och är fruktansvärt trött. Jag brukar inte må illa, huvudvärk brukar jag få dagen efter, inte illamående!
Jag hatar att må illa :yuck:
Värst av allt är ju att det är ytterst självförvållat :down:

Jag stör ihjäl mig på att jag vill ha tre väldigt dyra saker NU plus att jag vill spara en massa pengar och inte röra mitt sparkonto.

Det går liksom inte ihop. Och ingenting av det jag vill ha är strikt nödvändigt, jag kan liksom vänta eller till och med avstå. Men jag VILL och jag kan inte sluta störa mig på att jag måste välja.

Åh jag har precis samma problem! Ska få tandställning, vill resa, vill skaffa katter.

Meeen jag får nog nöja mig med att sitta ensam och olycklig med min tandställning :D, det hålet i ekonomin räcker och blir över.

Min fbvän, en pensionär (tror jag) från Norge. Han har nu varit på Cypern i två veckor och i morse när jag räknade hade han lagt upp 516 bilder, videor, incheckningar och andra uppdateringar! Han lägger gudskelov inte in bilderna en och en, framåt lunch kan det komma "32 nya bilder i albumet Kypros 2016" och framåt kvällningen "58 nya bilder".

Han är manisk! :laugh:

Och jag undrar vad hans fru får ut av samvaron under semestern.

(Jag vet, jag behöver inte följa honom, men jag måste bara se var detta slutar :rofl:)

Han har inte åkt hem än och nu är han uppe i 647 bilder och 14 videor i albumet, alla statusarna orkar jag inte räkna längre.

Häromdagen hade en av våra gemensamma vänner klistrat in den gamla fejktexten om att imorgon skulle allt vi publicerat på fb bli offentligt om vi inte delade det där copyrightsvamlet. Och då reagerade han med den arga känsloikonen! Han var alltså rädd att fb skulle stjäla alla hans fina fina semesterbilder :laugh:

Han har inte åkt hem än och nu är han uppe i 647 bilder och 14 videor i albumet, alla statusarna orkar jag inte räkna längre.

Häromdagen hade en av våra gemensamma vänner klistrat in den gamla fejktexten om att imorgon skulle allt vi publicerat på fb bli offentligt om vi inte delade det där copyrightsvamlet. Och då reagerade han med den arga känsloikonen! Han var alltså rädd att fb skulle stjäla alla hans fina fina semesterbilder :laugh:

:rofl: :love:

Jag stör mig på att jag fortfarande stör mig på Meghan Traynors "All about that base". Den hade kunnat bli en sån episkt bra, svängig och catchig statementlåt (hej svengelska!) om de bara hade (1) skippat all skinnyshaming och (2) vågat ha några stora tjejer med i videon och inte bara lätt mulliga tjejer och en stor karl.

Min fbvän, en pensionär (tror jag) från Norge. Han har nu varit på Cypern i två veckor och i morse när jag räknade hade han lagt upp 516 bilder, videor, incheckningar och andra uppdateringar! Han lägger gudskelov inte in bilderna en och en, framåt lunch kan det komma "32 nya bilder i albumet Kypros 2016" och framåt kvällningen "58 nya bilder".

Han är manisk! :laugh:

Och jag undrar vad hans fru får ut av samvaron under semestern.

(Jag vet, jag behöver inte följa honom, men jag måste bara se var detta slutar :rofl:)

Alltså det här geniet ... Han är kvar på Cypern och fortsätter att spamma få fb. Igår hade han mage att tagga en kompis, vi kan kalla honom Ola Norman, och skriva typ "Haha, när jag öppnar min fb får jag upp 'Ola Norman har gillat din bild ÖVER HELA SKÄRMEN' haha"

Ja vad tror du, var glad att det finns en människa kvar på din lista som fortfarande orkar gilla din spam :banghead::rofl:

Han åkte hem igår! :banana:

Och avslutade med att
  • checka in på Larnaca Airport
  • checka in Inne på flyet
  • checka in på Gardermoen
  • checka in på flygplatshotellet på Gardermoen
Nu väntar jag bara på en incheckning på tåget till hemorten. :up:

Varenda gång jag är på eko och handlar, vilket inte är speciellt ofta, är det ett gäng ungar eller ibland tonåringar som envisas med att klämma, mycket och länge på pipleksakerna till hund och det ger mig en fruktansvärd huvudvärk :arghh: Och för det första, vill man ha starkt pipande tuggleksaker till sin hund, de kan ju göra en död hund döv :confused: för de andra måste de hänga i butiken så att döva ligister och snart döva mindre barn kommer åt att klämma på dom?

Åh jag har precis samma problem! Ska få tandställning, vill resa, vill skaffa katter.

Meeen jag får nog nöja mig med att sitta ensam och olycklig med min tandställning :D, det hålet i ekonomin räcker och blir över.
Grrr. Hög igenkänningsfaktor på den.
Vill göra en massa roligt men måste skaffa praktiska saker som vedklyv och gräsklippare för pengarna.

Hade bägge. Men idioter till tjuvar tyckte att de hade bättre behov av dem.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka