Saker som stör mig orimligt mycket 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig orimligt mycket på att tiden går långsamt. Vill åka till stallet, men tänkte åka i samma veva som hästen ska in, det är får lång tid kvar än. :p

Jo, jag äter ju småcitrus hela tiden! Men problemet är att jag aldrig kommer ihåg vilken som är vilken, jag måste googla varenda jäkla gång.

Du är en sån kund som kommer in o frågar: har ni mandariiiiner?
Då stör jag mig orimligt mycket men ler trevligt och svarar: mamdariner säljs sällan färska de har så mjt kärnor, men de kan finnas på burk. Eller du menar kanske clementiner/satsumas? ;)

Jag stör mig orimligt mycket på personer som inte har Facebook. Orimligt för att jag kan sympatisera med deras skäl men samtidigt är det opraktiskt i så många situationer att de inte kan kontaktas på samma sätt som övriga och inte heller ser vad som händer.

Sen stör jag mig ännu mer på min egen och andras oförmåga att tänka utanför boxen i den här frågan. Min man och hans kompis skulle nyss planera en weekendresa med en tredje vän som inte har Facebook. Det löste de genom att skriva till kompisens fru och låta henne vidarebefordra meddelanden fram och tillbaka tills hon själv föreslog en sms-grupp eller Whatsapp. :up: :banghead:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka