Det kanske var lika så bra att du vaknade
(men gullig dröm! jag känner mig hedrad som fick vara med )
Jag tänkte på dig när jag stod och gjorde i ordning mina overnight oats strax innan läggdags, så du följde väl med ända ner i sängen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kanske var lika så bra att du vaknade
(men gullig dröm! jag känner mig hedrad som fick vara med )
Åhh, så fint och bra det känns att vara med någon på det sättetJag tänkte på dig när jag stod och gjorde i ordning mina overnight oats strax innan läggdags, så du följde väl med ända ner i sängen
Åhh, så fint och bra det känns att vara med någon på det sättet
Just nu stör det mig lite att jag är lite dagvilse idag. Går halvt om halvt och tror att det är fredag idag
Yay. Hela förmiddagen på jobbet har jag suttit med ett visst standardmeddelande under ctrl+C, eftersom jag mailar det till folk jag misslyckas med att nå på telefon.Värsta Trumprelaterade citatet hittills:
- Han var som en bläckfisk. Hans händer var överallt, säger den tidigare affärskvinnan till tidningen.
Om inte Trump vore så skrämmande och hemsk så är han nästan bara komisk. Tänk att sådana män faktiskt finns.Värsta Trumprelaterade citatet hittills:
- Han var som en bläckfisk. Hans händer var överallt, säger den tidigare affärskvinnan till tidningen.
Ja. Man skrattar åt något Trumprelaterat varje dag på facebook. Min favorit hittills är Robert De Niro häromdagen. Jäklar vilken kraft!Om inte Trump vore så skrämmande och hemsk så är han nästan bara komisk. Tänk att sådana män faktiskt finns.
Ja, kanske de Niro skulle ställa upp? Jag menar det finns ju en reell risk att Trump vinner, jag tror att han gör det.Ja. Man skrattar åt något Trumprelaterat varje dag på facebook. Min favorit hittills är Robert De Niro häromdagen. Jäklar vilken kraft!
Jag tror inte det, faktiskt. Så galet kan USA inte vara.Ja, kanske de Niro skulle ställa upp? Jag menar det finns ju en reell risk att Trump vinner, jag tror att han gör det.
Ja men om man läser Michael Moores kommentarer (han tror Trump vinner) så blir jag mörkrädd. Jag tror inte vi fattat hur djupa de ekonomiska klyftorna är i USA där arbetare inte fått en reallöneökning på två decennier!Jag tror inte det, faktiskt. Så galet kan USA inte vara.
Fast är inte det där dialektal? I Göteborg gör man ju så tex, men jag har inte sett det från andra regioner i Sverige.Jag stör mig orimligt mycket på att ordet "man" tydligen bytts ut till "en" utan min vetskap? "En (man) behöver väl inte gå ner? " Här ska en (man) visst parkera!"
Så otroligt störigt. Misstänker att det är en sorts "pk-sammansvärjning" där vissa fått för sig att "man" alltid är ett masculinum och därför istället använder "en" (hen minus h-et!!!) istället....
Det är dialektalt i Väst-Sverige. Men numera används det även av folk som inte vill säga "man". Jag hörde det nog första gången i samband med att "hen" började användas.Fast är inte det där dialektal? I Göteborg gör man ju så tex, men jag har inte sett det från andra regioner i Sverige.
Det har jag inte sett ännu trots att jag bor vid ett rondelltätt ställe , TÄTT alltså.Idag såg jag en man göra en u-sväng i en rondell.
Han skulle alltså tillbaka från samma håll han kom ifrån. Vanliga, tänkande, människor kör då ett varv i rondellen. Den här mannen körde ut i rondellen, svängde vänster mot körriktningen och svängde ut igen. En u-sväng alltså..i en rondell. Han stannade upp trafiken både i rondellen och väntande för att köra in i rondellen. Idiot
Michael Moore drar alltid så stora slutsatser. Hoppas han är fel ute den här gången.Ja men om man läser Michael Moores kommentarer (han tror Trump vinner) så blir jag mörkrädd. Jag tror inte vi fattat hur djupa de ekonomiska klyftorna är i USA där arbetare inte fått en reallöneökning på två decennier!