Saker som ni fattade sjukt sent

Till ert försvar så låg det ju i Sovjet när olyckan inträffade. (Inte för att det är samma sak som Ryssland men inte konstigt att man gör den kopplingen)
Delrepublikerna var inte direkt något som man ens lärde sig i skolan heller. Och i media var det väl också mest "Sovjet" som en stor klump på den tiden, möjligen med undantag för Moskva, St Petersburg, Baltikum, Sibirien, Svarta havet?

Jag vet inte riktigt vad du menar här, men hon har verkligen gjort bort sig big time och inte bara i transfrågan. Inte riktigt rätt tråd för det bara. :)
Jag menar at jag helt enkelt inte fick något svar på frågan. Så jag har fortfarande noll koll. Enklare att inte svara alls om man inte vill svara, eller?

• Gilla
Reactions: Sel
Jag tyckte att jag gjorde det lätt att söka om någon var nyfiken, men jag kan starta en egen tråd på en stund!
Om jag hade velat söka på det så hade jag kunnat göra det bara på namnet. Så nyfiken är jag helt enkelt inte.

Är det alltså jag som är konstig som tycker att en konversation som går ut på att någon säger att x är en hemsk person är rätt märklig när man inte preciserar vad man menar? Ärligt alltså. Jag undrar. Det skulle aldrig falla mig in att ha en sådan konversation liksom. Men det är säkert jag som är konstig, det brukar anses det.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka