Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
sitter och läser rollistan igen för 50 11:e gången bara för att se om det finns något där som kan ställa till det ,men finner inget . nazgülens förbannelse kommer efter hon dött och då är leken i vart fall avslutad? så kan inte spela någon roll alls för lynchen
Gollums Lynchstop har vi koll på och räknar ju med det för att det ska ta ut nazgülen om vi inte lyckas lyncha den
Så njäe det borde inte finnas nåt som inte leder till att leken inte avslutas nu?
Det är bara den där eländiga kompensationen jag är nojig över![]()
men va?Jag nojjar över att jag inte vet vem frodo är...
Och funderar du över om frodo är en av de tre som det nu är som fått röster alltså? försöker hänga med i dina funderingar härJag nojjar över att jag inte vet vem frodo är...
men va?
på riktigt?
Om inte annat borde du kunna lita på Gabby- hon visste ju vem som var frodo , dock visste ju inte frodo vem gabby var
Och funderar du över om frodo är en av de tre som det nu är som fått röster alltså? försöker hänga med i dina funderingar här
så du tror att endera Jag eller loons skulle vara gollum/Nazgul då eller? Eller tror du nån av oss är tvilling?
Försöker få ordning på dina tankar här utan att skriva för mycket?
tror du kan släppa de nojorna faktiskt- jag hade inte tänkt på att frodo hade eget skydd mot lynch när jag erbjöd mig var på jobbet och kollade bara uppdateringen snabbt - Vad det gäller mig så tycker jag du kan lita på Madalitso som ville hålla mig som god efter första natten mtp hur första lynchen såg ut och resultatet av denNä, jag tror egentligen att jag har rollerna rätt placerade på er, men jag blir fan nojjig när loons först frågar om ringens egenskaper och du sedan erbjuder dig att offra dig själv.![]()
tror du kan släppa de nojorna faktiskt- jag hade inte tänkt på att frodo hade eget skydd mot lynch när jag erbjöd mig var på jobbet och kollade bara uppdateringen snabbt - Vad det gäller mig så tycker jag du kan lita på Madalitso som ville hålla mig som god efter första natten mtp hur första lynchen såg ut och resultatet av den![]()
Nä, jag tror egentligen att jag har rollerna rätt placerade på er, men jag blir fan nojjig när loons först frågar om ringens egenskaper och du sedan erbjuder dig att offra dig själv.![]()
Ja, god håller jag dig. Men nån av de tre uppe nu är ju gollum och nån är god dvs vi kommer att lyncha en god...
Jag tror inte du behöver nojja dig så mycket över just detta, det är bara nyfikna frågorNä, jag tror egentligen att jag har rollerna rätt placerade på er, men jag blir fan nojjig när loons först frågar om ringens egenskaper och du sedan erbjuder dig att offra dig själv.![]()
Jag tror inte du behöver nojja dig så mycket över just detta, det är bara nyfikna frågor![]()
Jag tror du oroar dig över inget, just sit back and relaxFast jag var lite inne på att du kunde vara Frodo och om du då kommer så här sent och börjar fråga om ringen?![]()
Sedan började jag tänka i lite andra banor, men usch så du skräms!
![]()