Alltså jag hade ställt in min bomb på att brisera 09.59.... så det blev aldrig något nattkäk....Que?
Madalitso var ju död vid det här laget? Och Mirtai blev aldrig käk? Eller ställdes hela nattDL in?
Fattar nada
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså jag hade ställt in min bomb på att brisera 09.59.... så det blev aldrig något nattkäk....Que?
Madalitso var ju död vid det här laget? Och Mirtai blev aldrig käk? Eller ställdes hela nattDL in?
Fattar nada
Jag blev så förvånad - inte av att jag dog utan av att du dog! Mitt första käkval var nämligen mig själv, om LL inte godkände det så var andra valet Mirtai så kunde jag lägga en idiotröst direkt efter DL och vänta på att bli lynchad. Så när du också var död så ba vaa, hur dog paddan?!jag tyckte den briserade i preeeecis rätt tid......![]()
Fick att nazgulen valt q två nätter idag, sen när mirtai då ville hålla q god utan att tänka mig som god så kände jag bara "aha hon är nazgulen och tror q är ängel"hörru Mirtai du ville verkligen att orcherna skulle käka mig vaVAVA!![]()
2:a på bombenAlltså jag hade ställt in min bomb på att brisera 09.59.... så det blev aldrig något nattkäk....
Alltså igår skrev jag så här till LL i vår privata konversation typ en minut innan DL:Jag förstår inte, varför blev det inget käk här? jag trodde Paddi typ "om jag käkas så aktivera bomben och ta med Niyama"?![]()
jag nojade delux över om du var tjuven faktisktvar överlycklig att q fattat att jag var spion![]()
varför ville du käka dig själv?Jag blev så förvånad - inte av att jag dog utan av att du dog! Mitt första käkval var nämligen mig själv, om LL inte godkände det så var andra valet Mirtai så kunde jag lägga en idiotröst direkt efter DL och vänta på att bli lynchad. Så när du också var död så ba vaa, hur dog paddan?!
idag kan jag leva med det2:a på bomben![]()
Har du fått utlopp för dina hemliga aggressioner nu?idag kan jag leva med det![]()
Alltså jag hade ställt in min bomb på att brisera 09.59.... så det blev aldrig något nattkäk....
Enig Jag tyckte inte de var svåra, alla var ju vanliga med små variationer utom ringen då men den har använts en hel del.Jag fattade nog alla roller snabbast nånsin i denna lek.
Det var ...ehum en hel del som var rena skolboken![]()
jag fattade med en del fort - det var bara @LenaH som trickade mig att tro att Mirtai var tvillingJag fattade nog alla roller snabbast nånsin i denna lek.
Det var ...ehum en hel del som var rena skolboken![]()
För att det var kört, vi ville redan tidigare lämna walkover men fick inte för LL. Sen var planen att försöka käka dig för att ge Gollum en chans, men jag hade tidigare frågat LL om onda ängeln kunde ta bort ditt skydd också och fått Ja. Så vi spelade efter det och sen när den möjligheten togs bort så gick luften ur totalt.varför ville du käka dig själv?
Vem var tvilling?jag fattade med en del fort - det var bara @LenaH som trickade mig att tro att Mirtai var tvillingroch jag satsade på rätt person som tvilling i slutet - det känns bra
![]()
Ja så klart - då blev det inget käkdumma dej!
Kunde du inte bombat Misti istället?
Jag gjorde mitt bästa för att ni skulle tro att hon var ond istället för att jag var det
Jag försökte hinta att Frodo var ett roligare mål.Ja så klart - då blev det inget käkdumma dej!
Kunde du inte bombat Misti istället?
Jag gjorde mitt bästa för att ni skulle tro att hon var ond istället för att jag var det
jag fattade med en del fort - det var bara @LenaH som trickade mig att tro att Mirtai var tvillingroch jag satsade på rätt person som tvilling i slutet - det känns bra
![]()