Sagan om ringen – Gollums revansch?

Status
Stängd för vidare inlägg.
sitter och läser rollistan igen för 50 11:e gången bara för att se om det finns något där som kan ställa till det ,men finner inget . nazgülens förbannelse kommer efter hon dött och då är leken i vart fall avslutad? så kan inte spela någon roll alls för lynchen

Gollums Lynchstop har vi koll på och räknar ju med det för att det ska ta ut nazgülen om vi inte lyckas lyncha den

Så njäe det borde inte finnas nåt som inte leder till att leken inte avslutas nu? :)
Det är bara den där eländiga kompensationen jag är nojig över :wtf:

sitter och läser rollistan igen för 50 11:e gången bara för att se om det finns något där som kan ställa till det ,men finner inget . nazgülens förbannelse kommer efter hon dött och då är leken i vart fall avslutad? så kan inte spela någon roll alls för lynchen

Gollums Lynchstop har vi koll på och räknar ju med det för att det ska ta ut nazgülen om vi inte lyckas lyncha den

Så njäe det borde inte finnas nåt som inte leder till att leken inte avslutas nu? :)
Det är bara den där eländiga kompensationen jag är nojig över :wtf:

Jag nojjar över att jag inte vet vem frodo är...

så du tror att endera Jag eller loons skulle vara gollum/Nazgul då eller? Eller tror du nån av oss är tvilling?
Försöker få ordning på dina tankar här utan att skriva för mycket?

så du tror att endera Jag eller loons skulle vara gollum/Nazgul då eller? Eller tror du nån av oss är tvilling?
Försöker få ordning på dina tankar här utan att skriva för mycket?

Nä, jag tror egentligen att jag har rollerna rätt placerade på er, men jag blir fan nojjig när loons först frågar om ringens egenskaper och du sedan erbjuder dig att offra dig själv. :arghh:

Nä, jag tror egentligen att jag har rollerna rätt placerade på er, men jag blir fan nojjig när loons först frågar om ringens egenskaper och du sedan erbjuder dig att offra dig själv. :arghh:
tror du kan släppa de nojorna faktiskt- jag hade inte tänkt på att frodo hade eget skydd mot lynch när jag erbjöd mig var på jobbet och kollade bara uppdateringen snabbt - Vad det gäller mig så tycker jag du kan lita på Madalitso som ville hålla mig som god efter första natten mtp hur första lynchen såg ut och resultatet av den :)

tror du kan släppa de nojorna faktiskt- jag hade inte tänkt på att frodo hade eget skydd mot lynch när jag erbjöd mig var på jobbet och kollade bara uppdateringen snabbt - Vad det gäller mig så tycker jag du kan lita på Madalitso som ville hålla mig som god efter första natten mtp hur första lynchen såg ut och resultatet av den :)

Ja, god håller jag dig. Men nån av de tre uppe nu är ju gollum och nån är god dvs vi kommer att lyncha en god...

Jag kan ju också säga att det oroar mig med en smula, men jag ser inget annat val

Dessutom så tycker jag faktiskt inte att Gabby varit så tydlig som Q verkar tycka

Äh va fan.

Habina röstar på mistimed
Habina röstar på mirtai

Ända från början har jag varit misstänksam mot mistimed, som jag tyckte "hängde sig fast" vid mig när jag var misstänksam mot killaloe som visade sig vara ulv.

Mirtai har gnagt i bakgrunden, hon skulle mycket väl kunna vara gollum. Eftersom jag tror att cirkus är tvilling, så kommer det sluta med att hon åker iaf. Men bra kämpat i såna fall!

DubbelLynch KL 21.30

18.56 Mirtai röstar på Cirkus
18.56 Mirtai röstar på Mistimed

18.59 quarter4ever röstar på Cirkus
18.59 quarter4ever röstar på Mirtai

19.32 Loons röstar på Mistimed
19.32 Loons röstar på Mirtai

20.16 cirkus röstar på Mirtai
20.16 cirkus röstar på Mistimed

20.21 Mistimed röstar på Mirtai
20.21 Mistimed röstar på Cirkus

21.05 Habina röstar på mistimed
21.05 Habina röstar på mirtai

cirkus 3
Mistimed 4
mirtai 5

Jag tror inte du behöver nojja dig så mycket över just detta, det är bara nyfikna frågor ;)

Jag tror inte du behöver nojja dig så mycket över just detta, det är bara nyfikna frågor ;)

Fast jag var lite inne på att du kunde vara Frodo och om du då kommer så här sent och börjar fråga om ringen? :nailbiting: :arghh: Sedan började jag tänka i lite andra banor, men usch så du skräms! :eek:

Jag tycker dessutom Gabby va rätt tydlig i hennes inlägg, jag fattade iaf hennes roll efter vissa av hennes inlägg ;) Man får läsa mellan raderna i hennes inlägg, så blir det sol-klart :p

Nazgûlen på sin bevingade häst sprider skräck över slagfältet och Rohans hästar kastar av sina ryttare i panik, dvärgar och människor flyr. Få är det som klarar av att möta de bevingade bestarna och deras fasansfulla ryttare.
Legolas står dock fast med sin stadiga hand och säkra blick så står han fast och lyckas till slut fälla nazgûlen med sin pil. Han får dock plikta med sitt liv.

4ada0973eeac24eb9de86b9f708c0777.jpg

Mistimed var Legolas och Mirtai Nazgûlen.

Grattis goda.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna!! Tema: Paradise Hotel - Farmen edition Ja ni vet hur det är. Sverige är grått o trist och slaskigt, och det är fasen... 76 77 78
Svar
1 540
· Visningar
48 385
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka