Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Kan inte heller se bilder. Men jag antar att det är höga stöd för skänkeln du menar? På min Prestige Venus sitter stöden väldigt högt, precis som på Morris and Nolan.
Det är inte lårstöd, knästöden börjar ju där framme lite längre ner. Lårstöd kallas det när dom är placerade högt upp och är korta, ett bra exempel är M&N.
Finns fler som har stoppning i lillkåpan, t.ex. Globus Clic dressyr.
Kommer inte på någon sadel som har så tjocka lillkåpor, men det finns ju en del märken som har stoppning i lillkåpan som standard eller om man specialbeställer.
TS: Jag har en Prestige Lucky Dressage som har bra med lårstöd, har svårt att sitta kvar på min ena storhäst med vanliga raka knästöd, men inga problem med denna!
tycker som nån tidigare skrev att du ska kolla på bates inova men då extended, den har jag och den har reala stöd. sedan finns även wellington green line från Uk dom har mk stöd oxå
Hästnyheter Å andra sidan måste de ju kolla starthistoriken om man ska kunna stoppa den här typen av stolpskott, eftersom de inte verkar ha eget förnuft
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.