Diabolical_Kitten
Trådstartare
Sv: Sadellistan 2.0
Det är bra, förhoppningsvis hittar du något som är nästan eller lika bra som Omnin.
Det är bra, förhoppningsvis hittar du något som är nästan eller lika bra som Omnin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En tanke slog mig. Kanske Wintec Wide passar ändå fast med smalare järn? Tittade på bildern nu och funderar på om vi inte provade med för brett järn. Testade aldrig det smalaste. Och så kan man ju ha det vanliga vita järnet också, om han ligger mer i den vidden nu.
Eller om han faktiskt kan ha det vita, kan en Wintec cc vara något? Hade en sån till min förra häst och älskade den sadeln. Skickade dock med den i köpet, annars hade jag ju kunnat testa direkt... Typiskt.
*kl*
Det är inte alls så svårt att hitta passande sadel till sin häst.
"- sadel med stigbyglar- passande för häst 160 cm mankhöjd, mycket bra skick" Se där, har du en häst som är 160 i mankhöjd så passar den .
http://www.blocket.se/skaraborg/Komplett_ridutrustning___bra_skick_34244986.htm?ca=13&w=1
Sen läser man ju i massa annonser "Passar de flesta hästar" eller "passar varmblod" så varför krångla till det så mycket som ni gör?
Nu skiter jag milt sagt snart i detta
Provade en style igår, den var wide och låg något i bakvikt. Så du är nog inte alls ute och reser när du säger att han kommer bli bred :/
Tyvärr så skulle inte en vidare funka heller då den redan nu låg rätt nära manken.
Sadelutprovarna kunde nu inte komma ut förrän efter semestern så nu är jag helt körd alltså.
Trivdes dessutom inte alls i stylen, vill ha en mer låst position pga min skada