Sadelgjordsspännare!?

• Övr. Grenar
  • Trådstartare Trådstartare knyttet
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 2 188
K

knyttet

Vill minnas att jag vid något tillfälle sett att man kan köpa något som ska underlätta att spänna sadelgjorden för personer med svaga händer. Någon som sett denna "sadelgjordshjälp" och vet var man kan hitta den? Firma?

Ja det finns det. Jag har en sådan.
Min köpte jag i Danmark och vet inte om det finns här i sverige. Vill du att jag skall kolla om de har hemsida och vad den kostar?

Åsa

.. jodå .. visst finns de i sverige ..funderar på o köpa en till syrran :)... de finns att hitta på www.teamsolution.se ... kolla under fliken Innovations produkter .. de kostar ca 195 kronor ...inte så dyrt ...

Liknande trådar

Samhälle Detta är ingen tävling utan en påminnelse till oss om att inte glömma och att fortsätta ta in ny info om förintelsen. Alla händelser är... 2
Svar
25
· Visningar
1 890
Senast: Monimaker
·
Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 410
Senast: Lyan
·
Hemmet Jag överväger att köpa en sån textiltvättsmaskin. Sett några ploppa upp på sociala medier och det ser ju extremt smidigt ut. Vill dels...
Svar
7
· Visningar
325
Övr. Barn Min äldsta fyller 6 år till sommaren. Hittills har vi "bara" haft födelsedagskalasen för närmsta släkten, men det har ändå blivit mellan... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
3 649
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • GHS - dagens dressyr.