sadelgjord med magplatta

bokslukaren

Trådstartare
Så jag skall köpa en sadelgjord med magplatta som är 135 cm ngn som har bra tips?? har tittat på Pessoas och totalt förälskat mig i den men hittar den inte i svart och 135 ngn som vet??

Så fram med tips och vart man kan hitta dom till bra priser oxå

Sv: sadelgjord med magplatta

Jag har en från Pessoa som jag köpte på hippomarket.com...i svart...tycker den är helt underbar:love:

jag har en HG, tycker den är jättebra! mkt bättre spänne åt t.ex. förbygel än många andra. ;)

Jag har en som jag köpte på My One som är 135 cm. Var ngt märkeslöst tror jag men den har hållt i 3 år hittills.

var finns HG gjorden att köpa, hittar inte den någon stans :(

Jag har en från Pessoa som jag köpte på hippomarket.com...i svart...tycker den är helt underbar:love:

Hur lång e den läste på källqvist hemsida att dom inte är normal längd utan 123, 132, 137 stämmer det?? skulle va bra om du kunde mäta din och se hur lång den eg e

Har en Prestige, Michel Robert som är ursnygg och hållt sig jättefin:dmen är av den lite lite dyrare sorten tror jag!

Har en BR som jag är mycket nöjd med! :love: Bra passform, bra läder och otroligt mjuk och följsam!

//Alice

Liknande trådar

Ridning Har ridit och tävlat med egen häst i princip hela mitt liv, är en glad amatör som tävlat t.o.m. 135 cm i hoppning och genom åren alltid...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
11 050
Senast: Sesca
·
Hemmet Så jag ska köpa ett takduschset till min dusch. Tycker dock det är jättesvårt att veta vilket märke som är av bra kvalité. Vidare har...
Svar
0
· Visningar
256
Senast: Acto
·
R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
979
Senast: ako
·
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 376
Senast: Sezziyanen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar