Status
Stängd för vidare inlägg.
P

pima

Någon som vet vart närmaste western sadelbutik ligger sett från Nyköping?

Behöver en extravid bom till min nordsvenska bruks dam och vad jag hört är det inte helt lätta att få tag på..?

Har provat att söka på Gula sidorna men hittade bara Thumble weed och det ligger norr om Stockholm, tänkte höra med Er om Ni vet någon närmare, dit man kan ta med hästen för att prova ut en sadel och få Bra hjälp.

Vill tipsa om Bukes länksidor också. Det finns t.ex. Berga magasin i Eskilstuna som kan prova ut sadel.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
4
· Visningar
861
Senast: Esmeralda
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 283
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 936
Senast: Anonymisten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Har inte sovit en blund på hela natten. Ligger fortfarande och skakar och spänner mig så fort jag inte aktivt tänker på att slappna av...
2
Svar
23
· Visningar
2 492
Senast: Nevermind
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Kall lägenhet
  • Göra egen tvål
  • Vad gör vi? Del CCV