Så.. nu är det bestämt

Elizette

Trådstartare
Blir ett par cavallo pirouette, eller Piaffe.. inte 100% ännu, nu till nästa problem.. darg kedja, ja nej? & VAR i sånnafall? sidan/bak? vad tror ni är bäst?

håller med lizan, skippa dragkedjan. Bara problem.
Det går väl att dra på dom med?

INTE sidan som är mot hästen!
där slits det ju mest.

jag har dragkedja bak, men den fungerar inte så bra längre, använder den dock när jag tar av dom.

men bak eller snett bak på utsidan hade jag nog haft.

men klarar du dig utan dragkedja så kör på det tycker jag ändå. :)

Måste ha dragkedja *tror* ja kommer igåf mina förra stövlar för några år sedan *ryser av minnet* kramp i vaden vareviga gång man skulle f :crazy:å av dom

De måste ju inte vara så tajta. Frun drar av sina ganska enkelt. Bara att gå upp en storlek

Man får jue dom måttbeställda efter benet, eller mina kommer vara det.. *hm..* ja ska prata med dom som ska beställa & se vad dom rekomendera & så... :) vill inte ha för stora så att dom halkar ner i hälen :crazy:

snyggare MED dragkedja? :confused:

klart det går att byta ut dragkedjan, men det är väl dumt att behöva byta den med jämna mellanrum istället för att inte behöva göra något med sina stövlar, om man nu klarar sig utan kedjan?

eller vad menar du?

På insidan då..
Tycker det är mer bekvämt att få på O av sej stövlarna lätt varje gång man använder dom än att lämna in dom varannat år och byta dragkjeda Elr hur ofta man måste..
Alla prioriterar vi olika =)

Liknande trådar

Hästvård Hejsan, Min häst tror jag har sträckt sig men behöver lite rådgivning. Hon stog i en väldigt isig hage (vi har spärrat av den delen när...
2
Svar
20
· Visningar
1 720
Senast: Oknytt
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 764
Senast: Lavinia
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 667
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 058
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar