Så liiiten...

E

Eem

Var tvungen att mäta ettåringen (eg. 7 månader) idag för jag tycker att hon är så liten. ca123 cm för ett svenskt varmblod.
Det är litet va? .
Maskade av henne mot spolmask nu för nån vecka sedan och nog hade spolmask alltid :eek:
Kan det ha haft en inverkan på att hon fortfarande är så liten?

MVH Eem

Sv: Så liiiten...

Svenskt vbl? Travare eller halvblod?

Tycker det låter litet ja... åringen i stallet, arabsto, var högre vid den åldern...

Är inte så bra på sånt här... :crazy:

Svensk varmblodstravare då :D
Inga fler som mätt sina ettåringar??

MVH Eem

Det kan vara att hon haft mask..+ allmän skötsel. :confused: ;) Men har du kollat mamman och pappan.?? vissa lämnra smått.

høres liten ut ja!
Mitt varmblodstraver føll (åring nuh) var 135 da hon var 5 1/2 mnd !!!!! Der lamnar riktignok pappan store føll og mamman e stor men likevel...

Mitt sto korsning arabvarmblod var 133 cm i december när hon var 7 månader. Fast de växer ju så ryckigt. En enda i taget tycks det nästan som. Men lite liten ja.
Hälsning Maja

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 973
Katthälsa Jag har en kattunge som nu är 7 månader. När jag hämtade honom kändes han väldigt sträv i pälsen mot min andra katt. Han var också...
Svar
13
· Visningar
2 539
Hästmänniskan Varning för långt inlägg, läs gärna allt innan svar. Lite bakgrund om mig som kanske gör det lättare för er att hjälpa mig och kunna ge...
Svar
8
· Visningar
1 847
Senast: Verdandi
·
  • Låst
Kropp & Själ Hej Tog ju bort min förra tråd men problemet kvarstår. Tror inte en tråd är en universallösning men skulle behöva lite stöd ändå...
61 62 63
Svar
1 245
· Visningar
83 748
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka