Så kan det gå

Denna hade väl rymt och var på vift så ägarna hade tydligen blivit tacksamma. Jag hade blivit galen om det var någon av mina hundar hon "lånat" och spontant känns det ju som hon borde slutat dricka om hon inte har bättre kontroll på sig.

De har inte riktigt samma attityd till hund i England är min upplevelse. Min bror som bor där fann en hund inlåst på deras lilla trädgårdsplätt framför lägenhetshuset, någon dumpade den där. I England följer hunden ofta med till puben och det är inte riktigt samma syn på lydnad...

Man kan göra många knäppa saker i fyllan, men det här tar nog priset. Känns som att man måste vara rejält illa berusad för att plocka med sig en främmande hund hem och inte inse att det inte är ens egen hund...

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 922
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 953
Senast: tuaphua
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 017
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 790
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård