Så kallade "kamphundar"

Sv: Så kallade "kamphundar"

Ibland tror ju folk att alla hundar av en viss ras är arga, men egentligen är det väl ändå ägaren som "gör" hunden.

precis. de finns folk som väljer hundar av vis ras för att bli någon och de e fel. Därför har ju hundarna fått ett dåligt ryckte. Pga sina ägare. alla hundar kan bli knäppa me fel ägare.

Svara både dig och ffiiaa.

Ja mkt beror på ägaren, men i grund och botten så har ju hunden trots allt sitt arv!
Alla (ras)hundar är avlade till olika specifika ändamål och det är just det man tar fram via aveln och därmed Dessa egenskaper som slår igenom hos hunden, dah!

*Himlar med ögonen*

c010.gif

(tio)

*Hänger på*
c010.gif

ja men de beror endå på ägaren. hur man tar fram de hos hunden...

*Sånna Som Vissa Här Ska Inte Ha Hund*

Hehe, bra då slipper jag vara ensam;)

Jag gillar denna smiley! Så cool, så träffande!

/KT
Jag håller med dig.:p

:rofl: klockren smiley!
Jag vet, den är ett måste i sådana här trådar.:angel:

KisseNova skrev:
*jag vill också ha en chipspåse*
Haha, jag har både popcorn och chips här hemma, som jag gärna delar med mig av. Vill du ha?;)

Hundar blir som man gör den till!!!!!!!!!!!!!

Tala gärna om för mig hur jag får en riktigt viltgalen Jämte att bli lugn sällskaps hund!
För det där är bara prat i nattmössan!! VET man inte grundbehoven hos sin hund och kan tillgodose dem så blir det pannkaka!!

*funderar på att själv röra runt i getingboet men kommer fram till det att jag gärna läser Pirus åsikter istället :angel:*

*funderar på att själv röra runt i getingboet men kommer fram till det att jag gärna läser Pirus åsikter istället :angel:*

Hmm ska fundera ut nåt men det är mycket hat i kring mig just i flera trådar så man kanske ska ta det lite lungt tills man får lägga på nåt inlägg...

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej Buke! Har läänge hängt i skuggorna här men nu är det dags för mig att be er om hjälp... Jag har hela mitt liv innerligt velat ha...
2 3
Svar
49
· Visningar
8 082
Senast: machafuko
·
Övr. Hund Jag, pojkvän, en tjejkompis och hennes kille tog med mina två vovvar (två shih tzu killar för er som inte vet) och gick en promenad...
Svar
11
· Visningar
1 812
Senast: elgur86
·
W
Övr. Hund nu kommer säkerligen många spotta å fräsa på mig med de bryr ja mej inte så mycket om! men ja tänkta JAG personligen har inget emot...
Svar
13
· Visningar
1 329
Senast: iresha
·
M
Övr. Hund Istället för att alla ska diskutera kamphundar!! Så kan vi väl föra en seriös diskusion hur vi ska göra med alla farliga hundar som...
Svar
3
· Visningar
852

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpband till hund?
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka