så himla tom och ledsen

mylisen

Trådstartare
ja det är just det jag är.... tom.... trött.... jätte ledsen.....
för några timmar sen tog jag bort min älskade häst pga skada :cry:
hon hann bli 4 år, men jag fick iaf två av dem med henne.
Tack min vän för allt du gav mig, jag saknar dig så himla mycket!!!!!
dit du kommit är det alltid sommar med mycket grönt gräs och massa hästkompisar.
jag unnar dig det och du slipper lida, men jag är ensam kvar här....... :cry::cry::cry:
så ensam....

Sv: så himla tom och ledsen

stackars dig. Ni fick inte lång tid tillsammans..Det är det värsta med djur man har dom bara till låns..

Skickar massa kramar till dig!

Jag vet hur det är, jag fick ta bort min ponny förra våren och var helt förstörd. Satt på golvet med ett foto i handen o bara grät:cry:

Jag tror det är viktigt att du tillåter dig och vara ledsen, kolla kort från er tid ihop och tänk på alla era glada minnen tillsammans:)

tack jag ska göra det.
nej det var inte lång tid vi fick men den var otroligt värdefull och känns som minst 10, konstigt det där.....är ju som en evighet ändå.
hon var en så glad häst, alltid öppen och ärlig och positiv till allt.
såg på mig med sina underbara ögon och sa liksom.....jaha mamma vad ska vi göra för kul idag jag är med på allt med dig.
usch.....
ska göra en förstoring och hänga på väggen.
ska se om jag kan få in en bild på henne här

Mitt underbara Irish cob sto Tindra....

det här är en favoritbild

den här tycker jag åxå om

fint huvud på min tindra

beklagar :/ det är sånt som händer tyvärr.

Liknande trådar

L
  • Artikel Artikel
Dagbok Varning att dethär är om känsliga saker så kanske är jobbigt för endel att läsa om. Men jag vill bara berätta om det men jag vet inte...
2 3
Svar
46
· Visningar
6 441
Senast: Motacilla
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 658
Relationer Jag vet inte hur jag ska formulera mig för att någon ska förstå jag känner mig så fruktansvärt ensam, har haft en relation i 6 år som...
Svar
10
· Visningar
3 378
Senast: Anders
·
Relationer Kör anonymt nick, kommer någon på vem jag är så håll det för er själva. Jag och killen har varit tillsammans ca 1 år. Vi har intressen...
7 8 9
Svar
176
· Visningar
15 848
Senast: Exile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka