M
MaddeO
Hur sent innan en tävling måste arrangören lägga ut startlistor och PM på hemsidan? Ska tävla nu på söndag och ännu har varken PM eller startlistor publicerats... Något irriterande! Finns det ingen särskild regel om det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
MaddeO skrev:Hur sent innan en tävling måste arrangören lägga ut startlistor och PM på hemsidan? Ska tävla nu på söndag och ännu har varken PM eller startlistor publicerats... Något irriterande! Finns det ingen särskild regel om det?
MaddeO skrev:Okej... Är det divigt att ringa o fråga när startlistor o PM kommer läggas ut?
Hade också för mig att det var en vecka innan som gälde (PM:et). Tycker att det är fruktansvärt dålig stil att inte kunna vara ute i tid! Anm utgick förra tisdagen, så nog borde dom hunnit med både att kasta ihop ett PM (som dom förmodligen redan har en mall på) o sätta ihop startlistor!?!
Finns det något jag som ryttare kan göra åt detta?
Kung Bob skrev:Tänk på när ni klagar på olika tävlingsarrangörer att alla som jobbar gör det ideellt, för att ni ska få komma och tävla. De gör sitt bästa, men har ju också vanliga jobb, hästar, ungar ...Det är tråkigt som funktionär att det gnälls mycket. Som tur är finns det många trevliga tävlande också, även om du inte verkar tillhöra den kategorin...
Grängesberg skrev:....Nu till vår nästa tävling så ska jag vara benhård. 24.00 på utgångsdatumet så är tävlingen stängd för anmälningar, efter det är det efteranmälan som gäller och då den dyrare kostnaden!
I övrigt så blir jag skit irriterad på dom som inte kan ringa på normal tid! Varför ska man ringa 23.30 kvällen innan och efteranmäla sig! Taskig planering tycker jag och respektlöst mot mig som behöver sova för att gå upp tidigat innan tävlingen.
Kung Bob skrev:Tänk på när ni klagar på olika tävlingsarrangörer att alla som jobbar gör det ideellt, för att ni ska få komma och tävla. De gör sitt bästa, men har ju också vanliga jobb, hästar, ungar ...Det är tråkigt som funktionär att det gnälls mycket. Som tur är finns det många trevliga tävlande också, även om du inte verkar tillhöra den kategorin...