Ryttarmärke 1 och 2 - galoppfria?

Alexandra_W

Trådstartare
Har programmet för ryttarmärke 1 och 2 ändrats i modern tid?

Tänkte ut och lufta triangelpensionären, och någon påstod att RM-programmen är galoppfria. De var de inte på hedenhös tid när jag red dem sist (men betänkt att det var 20 år sen som sagt)

Så, är de galoppfria idag? *skeptisk*

Sv: Ryttarmärke 1 och 2 - galoppfria?

Jag tror aldrig jag ridit ettan vid närmare eftertanke, men vet jag debuterade min 'karriär' med tvåan, och då var det i alla fall galopp (minns jag bestämt eftersom ponnyfan hade åsikter om vilken galopp vi skulle ha *s*)

Kom på att de kanske fanns på stallbacken. com och se på sjutton det gjorde de. Och de borde ju vara de nu gällande sas. Isf är ettan helt galoppfri och tvåan har en långsida i vardera galoppen. Men inga galoppvolter iaf *bar bra*

ja som du märkte själv är 1 an galoppfri.

det finns även LD program, där är det skritt o trav.

__Stilett__ skrev:
ja som du märkte själv är 1 an galoppfri.

det finns även LD program, där är det skritt o trav.

Mm, fast någon LD har der inte, det är Rm 1, RM 2, LC:1 och LC.2 samt LB:1 att välja på

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 113
Senast: monster1
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 318
Senast: Ragdoll
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Fortsättning från VGV Kids. Vi träffade en sköterska på närakuten som verkade oroad. Hon verkade inte riktigt få grepp om varför han...
Svar
12
· Visningar
2 194
Hästmänniskan Jag har laddat SÅ många år för att börja på ridskola, jag red på ridskola från jag var 6 till en bra bit upp i tonåren och dom sista...
Svar
5
· Visningar
1 403
Senast: Dorinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka