Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet inte hur ofta hopphästskötarna hinner titta på träningarna de heller? Om de inte behöver vara där för att hjälpa till att höja hinder osv.
Jag tänker att man kan vara delaktig på lite olika sätt och tycker nog inte att jag fått känslan att tex Linnea inte skulle vara så delaktig i hästarna. Men det är inget jag tänkt så mkt på när jag tittat å andra sidan heller..
kl
Tänkte lite på det när Chalotte sa att Lisen skulle komma och prova Triviant.
Var det honom Lisen fick rida i duellen i Ponnyakuten eller hade Charlotte med sig någon annan häst?
Men såg du inte när hon sprang fram till Bellagio? När hor ropade efter Lisen? När hon ropar Heej! till sin familj? Att hon har ett livligt minspel och lite yvigt kroppsspråk? Det är det som gör att man upplever henne som sprallig och livlig.
Rasmus säger att han är som Marcus Schenkenberg på fyra ben, och Charlotte rättar honom och säger att Nej, han mycket snyggare, han är som George Clooney!
Inte vad jag minns. Jag har alltså inte sett senaste avsnittet.
Jag såg hans min när hon sa det där om Clooney. Jag hade dumpat på en sån reaktion från min partner - fast det hade jag ju inte, för då hade det inte varit min partner från början.
Jag håller med om att de verkar förstå varandra ypperligt. Jag tror även att det där som jag såg som typ svartsjuka, bekräftade henne.
Jag tar så sett också för givet att även två personer som jag uppfattar som tillknäppta inbördes, för den skull inte behöver uppfatta varandra som tillknäppta (i någon negativ mening). Snarare är det väl det som gör det lite intressant att titta på andras förhållanden och hur de relaterar - lite som att CHB och RB pratar ett annat "språk" med varandra än det tex min partner och jag pratar med varandra. Jag tycker att det är en av de roliga sakerna med dokusåpor av den här typen, att de så skarpt tydliggör sådant.
Jag tänkte mig alltså den här tv-serien som en dokusåpa, med de här lite utmjeslade personligheterna och sådant. (Jag ser mycket lite på tv.)
Jag tänkte mig alltså den här tv-serien som en dokusåpa, med de här lite utmjeslade personligheterna och sådant. (Jag ser mycket lite på tv.)
Jo, under programmet är ju Peder den mest etablerade, iom att Lisen säljer Matrix. Men det kan ju också bero på att han är född i ridsportens finrum, han har liksom gjort rätt hela vägen (plus då att han verkar ha genuin känsla för och kunskap om hästar, allt från avel till ridning till fysiologi. Men det har ju också en del med bakgrund att göra).
+1 på det. Tror oxå Peder är mer lugn med sin landslagsplats än övriga dvs kommer han inte med denna gången, är han med nästa gång. Känns inte som det är det viktigaste i livet för honom på ett annat sätt än för övriga.
Roligast var ju när hon erbjöd Lisen att komma och rida på Triviant. Lisen typ "ja det vore ju roligt, men kanske på någon av de andra hästarna?" varpå CHB bara "äsch klart du ska rida på Triviant!"
Som om det vore någon liten ponny som vem som helst kan sitta upp på och inte en svindyr GP-häst som uppenbart är ganska svårriden