"Ryttareliten"

Sv: "Ryttareliten"

Om euron står i en tia blir väl ändå 10 miljoner euro 100 miljoner svenska?

Jag har inte haft koll på vem du är, men jag antar att du är ft-ryttaren på G som också var på Sularp?

Nä det är inte jag om du menar att mitt namn börjar på G

Den stod inte i tio när han såldes

Det känns mycket som det är klippningen, med de andra paren visar de en blandning av händelser, lite barn scenerna mellan Malin och Charlotte, farväl till häst i ridhus, lite hundar och så. Med Daniel så visar de nästan uteslutande intervjuer om där han talar ut om sina chanser. De andar hade blivit lika tråkiga om man bara fokuserade på det. Nu kanske de inte har så mycket andra bilder men...

Tror det har ned åldern och familjebilen att göra. De andra har familjeliv och var def lika riktade på tävling i hans ålder

Den Aisling som visas, ger mig nästan ångest. Synd att hon inte startade en tråd på buke för decennier sedan, så hade vi kunnat skandera DUMPA i kör och hon och sönerna hade nu varit glada, sprudlande och helt förtrollat sprirituella! :D

:rofl:

Underbart! :D

Royne och Daniel är ganska lika. När Royne var i typ hans ålder var han lika allvarlig, butter, dämpad och seriös utåt sett. Förstår inte varför alla måste vara sprudlande glada ? Han är säkert glad bland sina vänner! Sen hade inte Royne den familjetragiken bakom sig från sina föräldrar.

KL Linnea ska sluta som hästskötare! Undrar vad hon ska göra...
Har verkligen blivit förtjust i hästskötarna, de verkar himla trevliga allihopa.

Spinner vidare på det du skriver. Sen är det 6 avsnitt av en inspelning som varat 1 år. Och han pratar ju om speciella situationer, ett uppbrott mellan föräldrarna och sen allt arbete det medföljer + pressen att prestera.

*KL*
Det har alltid gnällts över att ridsporten får så lite tid i tv. Nu när det gjorts en serie bakom kulisserna så gnälls ännu mer?:confused:

KL Linnea ska sluta som hästskötare! Undrar vad hon ska göra...
Har verkligen blivit förtjust i hästskötarna, de verkar himla trevliga allihopa.

Precis, jag tycker den delen nästan är roligare än Ryttareliten även om jag gillar det programmet supermycket. Men Stallet delen är verkligen super. Och alla hästskötarna verkar så sköna :)

Och därtill en självuppoffrande God Mor. Jag vet inte vilket som är värst, men kombinationen kan ju inte vara för rolig.

Herregud, vad jag blir provocerad av Aisling. :p

Aisling har troligen även hon formats av sitt underbara äktenskap ;)

Hur vet du att hon inte gjorde det...?

Det gjorde hon säkert och därmed har vi beviset på hur det går när man inte följer "dumpa-råden".

Så, alla som läser detta nu och som lever med en partner som gör livet surt mer än 1% av tiden kan ju ta och dumpa innan barnen får bestående men av varierande art och resterna av familjen får flasha sin bitterhet i en dokusåpa ;)

Spinner vidare på det du skriver. Sen är det 6 avsnitt av en inspelning som varat 1 år. Och han pratar ju om speciella situationer, ett uppbrott mellan föräldrarna och sen allt arbete det medföljer + pressen att prestera.

Dessutom har han ju själv reflekterat i en intervju om att han framställts lite väl dystert i programmet ;)

Bröderna Z har ju dessutom en gedigen historik av att vara riktiga partyprissar på många sätt ;)

Det gjorde hon säkert och därmed har vi beviset på hur det går när man inte följer "dumpa-råden".

Så, alla som läser detta nu och som lever med en partner som gör livet surt mer än 1% av tiden kan ju ta och dumpa innan barnen får bestående men av varierande art och resterna av familjen får flasha sin bitterhet i en dokusåpa ;)

Haha exakt :-D

KL

Vet inte om nån skrivit om detta förut men jag stör mig på klippningen i programmet. I de första avsnitten hade CHB en ny häst som hette Roberto men de hämtade den först i gårdagens program. :wtf:

Det är i Stallet som man har fått se Roberto innan. De verkar vara filmade senare än man började med de vanliga avsnitten :)

Och därtill en självuppoffrande God Mor. Jag vet inte vilket som är värst, men kombinationen kan ju inte vara för rolig.

Herregud, vad jag blir provocerad av Aisling. :p

Det är en ung människa som antagligen har mycket press på sig, antagligen mest från sig själv. Jag tycker också att han är väldigt ansvarsfull mot dem som sponsrar honom, både mamma och hästägare.

Han är den äldre brodern som troligen fått axla en del under uppväxten. Jag blir inte förvånad om han känner att han minsann ska visa pappan att han kan utan honom. Sedan är programmet mycket vinklat kring deras tävlingar där fokus och konsentration gäller.

Mjo, mja.. jag förstår pressen på så sätt men ändå, Charlotte och Lisen/Peder kan man åtminstonde få se glada och trevliga vid sidan om allt men känns som om Daniel (eller om det är Alexander) har har ett leende i typ 1½ sekund under hela programmets gång.

Får väl säga "tack o lov så finns wordfeud, så kan jag spela lite istället för att kolla på den människan som aldrig kan vara glad".

Samma sak med att tävlingen på Grevlunda har vart med i iaf två "stallet-avsnitt" innan det först i femte ordinarie avsnitt visades :)

Ang party.. Hade en bekant i skolan som jobbade som hästskötare, då för en svensk (hopp)ryttare men jag vet att hon fortsatte ut i världen. Anyway, detta var ju några år sedan hon sa ska ju sägas men utan att nämna några namn sa hon att ryttarfesterna efter tävlingarna alltid var helt hysteriska och att "alla låg med alla" ^^

Liknande trådar

Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
591
R
Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
912
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Relationer Hej, Jag står i lite av ett vägskäl i livet. Tycker det är komplicerat plus att jag är autist och ganska rigid med mina åsikter om...
22 23 24
Svar
473
· Visningar
16 015
Senast: Mineur
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 344

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Secret Santa 2024
  • Avstå jobbresor
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar