"Ryttareliten"

Sv: "Ryttareliten"

Ja, jag såg det. Det finns säkert en koppling.
Precis som Sven Wollter är berättarröst i ponnyakuten, där finns en Wollter med i produktionen där med.

Triggerpunkt eller inte, på en frisk häst behöver du lägga bra med kraft för att få sådan reaktion.

Nej det skall du absolut inte behöva. Om du inte får någon reaktion på triggerpunkter så är något verkligen fel.

Liksom det är väldigt fel på en människa utan reflexer.

Medan DZ skällde ut sin hästskötare. Vem vet vad de pratade om efteråt? Han kanske gav henne massa beröm men det togs inte med.

Det var ett långt avsnitt där han pratade om hur viktig och bra hästskötare i allmänhet var och hans i synnerhet var. Men ingen verkar ha tittat just då. Det var också en sekvens där han och hästskötaren samarbetar efter utskällspartiet där de verkar ha jättetrevligt.

*kl*

Någon som vet hur det går för DZ nu förtiden, när han inte har Glory Days kvar? Det verkar ju i programmet som det är hans enda topphäst..

Senast ändrad:

Intressant att han tar upp att han tycker de visat "lite väl mycket av hans allvarliga sida". Har väl varit diskussioner här på buke om att han verkar sura så mkt ;)

Intressant att han tar upp att han tycker de visat "lite väl mycket av hans allvarliga sida". Har väl varit diskussioner här på buke om att han verkar sura så mkt ;)

Förmodligen känner han inte igen sig själv, är det konstigt? Eller hur menar du?

Ja angående vinklingen av programmet då ;) Nytt avsnitt i kväll, då får nog tråden nytt liv igen :D

Förmodligen känner han inte igen sig själv, är det konstigt? Eller hur menar du?

Ja angående vinklingen av programmet då ;) Nytt avsnitt i kväll, då får nog tråden nytt liv igen :D

Jag menade det mer som en pik till de här på buke som skrivit om hur sur och tråkig han verkar vara. Men jag var nog otydlig.

Jag menade det mer som en pik till de här på buke som skrivit om hur sur och tråkig han verkar vara. Men jag var nog otydlig.

Det låter mer som en pik till SVT, att de eventuellt inte fångat verkligheten, och inte till bulefolket som mest bara kommenterat de se sett och många har dessutom påpekat att det troligen är vinklat.

Jag tror inte SVT är inne och läser mina kommentarer här på bukefalos, så att vända sig till dem hade ju bara varit konstigt.

Vet faktiskt att de (nåja produktionen) var inne och läste tråden på gnägg om ponny akuten ;)

(De va inte denna säsongen.)

Haha ja så kanske det var. Men om jag ville pika SVT hade jag gjort det på andra ställen än här ;)

Liknande trådar

Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
591
R
Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
912
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Relationer Hej, Jag står i lite av ett vägskäl i livet. Tycker det är komplicerat plus att jag är autist och ganska rigid med mina åsikter om...
22 23 24
Svar
473
· Visningar
16 015
Senast: Mineur
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 344

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejtingtråden del 38
  • Black Friday
  • Vad gör vi? Del CCIV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar