Sv: "Ryttareliten"
Ja men så är det ju i varenda jäkla stall som inte har ekonomisk trygghet bakom sig, där folk faktiskt måste jobba för att tjäna ihop pengar för att kunna tävla? Tycker det är en bra kontrast till dom andra i programmet! Jag tror säkert det finns glädje och skratt, bara det att Svt valt att inte visa det i den här familjen
KL
Jag reagerar på att stämningen i familjen Zetterman är att allt är så...besvärligt. Man får höra att det är tungt och mycket jobb och otacksamt och och man kommer alltid förlora mer än man vinner. Det är dystra miner överallt, jag ser aldrig någon glädje eller lite skratt. Jag menar, de MÅSTE ju inte syssla med det här, man kan ju göra något helt annat också om det negativa överväger så, tänker jag.
Ja men så är det ju i varenda jäkla stall som inte har ekonomisk trygghet bakom sig, där folk faktiskt måste jobba för att tjäna ihop pengar för att kunna tävla? Tycker det är en bra kontrast till dom andra i programmet! Jag tror säkert det finns glädje och skratt, bara det att Svt valt att inte visa det i den här familjen