Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker inte att det ser ut som något positivt för barnet och jag tycker dessutom att det är lite väl stor reaktion på en misslyckad ritt. Hade jag inte sett så hade jag trott att ngn hade dött.
Men som sagt det är min åsikt men den har jag rätt att ha.
Det jag reagerar på är att dom inte kramas utan att hon så ledsen håller om sin dotter för sin egen skull. Men som sagt det är min åsikt. Punkt.
Vi har som sagt olika åsikter. Lägger ner.
Stor reaktion? Hur menar du? Det är liksom ingen klubbtävling det handlar om direkt.. Det handlar om landslagsplatser, på vilka tävlingar man får rida i framtiden osv!
Det jag reagerar på är att dom inte kramas utan att hon så ledsen håller om sin dotter för sin egen skull. Men som sagt det är min åsikt. Punkt.
Jag tycker inte att det ser ut som något positivt för barnet och jag tycker dessutom att det är lite väl stor reaktion på en misslyckad ritt. Hade jag inte sett så hade jag trott att ngn hade dött.
Men som sagt det är min åsikt men den har jag rätt att ha.
Är det så du uppfattar det? Att vi är känslokalla? För att vi försöker se det ur barnets perspektiv? Jag undrar ärligt.
Och rent krasst så kan filmsekvensen visa reaktionerna på ett dödsfall, bara det att man missade att berätta den detaljen.