Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du tar mitt uttalande ur sitt sammanhang, det är en del av en längre replikväxling om hur det kan gå till vid produktioner och inte ett påstående om hur det har gått till här. Jag har kommit med en hel rad scenarios om vad jag tror kan ha utspelat sig, men just detta är en del av ett annat resonemang. Jag är ledsen att du totalt missförstått mig kapitalt men tyvärr är det för tungrott att i varje inlägg dra med allt tidigare i tråden som lett fram till vad man skriver.Källkritik är inte att misstro och misstänkliggöra allt man ser. Källkrltik är att värdera den källa man har informationen från. Att påstå att en dokumentärproduktion för SVT skulle vara så ohederlig som du är inne på i dina inlägg är bara fånigt.
Självklart har de varken filmat Charlotte när hon just fått ett dödsbud men klippt in det så att det ser ut som besvikelse över en avbruten tävling - eller filmat henne go och gla timme ut och timme in och sedan enbart visat de få gånger då hon visar andra sidor. Så jobbar inte seriösa produktioner och det här är en sådan.
(OBS jag har inga synpunkter på scenen med Charlotte och dottern. Bara på ditt sätt att dra överdrivna slutsatser.)
Klart de är men vi har ingen aning om vad som händer här. ALLA kan klippas ihop till nån som bråkar med skn partner och använder sina barn som snuttefilt om man vill med lite rätt musik. Det är så många omständigheter vi inte vet så det är dumt att ens spekulera.
Allt är vinklat, hur skulle det kunna vara något annat? Ovinklat vore att köra några hundra timmar råfilm.
Att vinkla är inget negativt, det är att berätta en historia. Sedan bör den historian spegla verkligheten hyggligt väl och det gör i regel dokumentärer som är producerade för SVT.
KL
Jag reagerar på att stämningen i familjen Zetterman är att allt är så...besvärligt. Man får höra att det är tungt och mycket jobb och otacksamt och och man kommer alltid förlora mer än man vinner. Det är dystra miner överallt, jag ser aldrig någon glädje eller lite skratt. Jag menar, de MÅSTE ju inte syssla med det här, man kan ju göra något helt annat också om det negativa överväger så, tänker jag.