Ryttarboken - fallraport

Estivuz

Trådstartare
Pålle var ju inte på humör förra helgen i Waxholm och beslutade för att nita på tredje hindret i terrängen så jag druttade i backen.
Gjorde inte illa mig, ramlade på mjuk härlig mossa! :D Men jag var inte så glad! :devil:

Men hur funkar det med fallraport i ryttarboken? skall jag skriva in det? Skriver man in alla fall oavsett om man skadat sig eller inte?
Hur funkar det egenltligen? Har inte skrivit in något eftersom jag inte vet.

Sv: Ryttarboken - fallraport

Pålle var ju inte på humör förra helgen i Waxholm och beslutade för att nita på tredje hindret i terrängen så jag druttade i backen.
Gjorde inte illa mig, ramlade på mjuk härlig mossa! :D Men jag var inte så glad! :devil:

Men hur funkar det med fallraport i ryttarboken? skall jag skriva in det? Skriver man in alla fall oavsett om man skadat sig eller inte?
Hur funkar det egenltligen? Har inte skrivit in något eftersom jag inte vet.

Ja du ska skriva in. Oavsett om du skadat dej eller ej. Du skriver ju vad som hänt.

Ja du ska skriva in. Oavsett om du skadat dej eller ej. Du skriver ju vad som hänt.

Okej.
Men hur funkar det här systemet egentligen? Vad är det till för? Får man inte starta efter ett visst antal dåliga fall? :confused: Hur är det tänkt att det ska gå till och hur kontrollerar man att alla ryttare fyller i fallrapporten korrekt? Vem kan kontrollera om man skadat sig eller inte i fallet?

Borde ju egentligen vara något som fylls i av ex. ÖD eller någon annan, inte av ryttaren.

Okej.
Men hur funkar det här systemet egentligen? Vad är det till för? Får man inte starta efter ett visst antal dåliga fall? :confused: Hur är det tänkt att det ska gå till och hur kontrollerar man att alla ryttare fyller i fallrapporten korrekt? Vem kan kontrollera om man skadat sig eller inte i fallet?

Borde ju egentligen vara något som fylls i av ex. ÖD eller någon annan, inte av ryttaren.

Håller med.
Fast fallrapport ska ÖD skrivit på tvlingsplatsen och skickat in. Så vid en stickprovskontroll så kan man möjligen "åka dit" om man jmfr din med de inskickade om du inte skrivit i då.

En annan sak med ryttarboken är ju det att du har en/ekipage. Inte så smart kanske. :angel:

Sjukvårdansvarig på plats ansvarar för ditt välbefinnande.

Precis, låter som att det är lite luddigt det där med fallraporterna...
Alltså vad är de till för egentligen? visst är det bra att hålla koll på fall men vad blir "påföljden" av ett eller flera fall?
Borde man inte skriva in fall på träning också isåfall? ;)

Liknande trådar

Relationer Har skrivit här innan när tösens pappa lämnade mej under graviditeten, men minns inte om det var i nytt alias eller detta. Oavsett...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
16 643
Senast: Gry
·
Träning Ja här kommer ett lite meningslöst inlägg men måste bara få skriva av mig lite :D Äger en 05:a som inte riktigt har funkat som jag...
Svar
6
· Visningar
1 141
Senast: Minnaa
·
M
Träning Måste bara få skriva av mig lite... Har haft världens mest jävliga morgon :cry: . Skulle iväg och träna (skulle ridit just nu...
Svar
14
· Visningar
1 181
Senast: mazariin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka