Runsten 9-10 maj

Sv: Runsten 9-10 maj

Ja du, jäklar vad din häst kan galoppera! Inget "tre ben i marken"-galopp där inte, utan riktigt fyrsprång. Hur ballt som helst att fota.

Hmm... vem kan du vara då? Träffade ett helt gäng Bukisar i helgen som dessutom både hälsade och PRATADE! Otroligt. Å andra sidan kan det ju vara för att jag för ovanlighetens skull stod utanför hoppstaketet och se på terrängen är ju alla överallt.

Om jag inte missuppfattat helt så är 8888 mamma till en tjej från Stora Wäsby fältrittklubb, som red debutanten igår, på ett brunt sto!

Madick:
Jag tittade på bilderna från hoppningen - du sa att det inte syntes på stillbilder hur dåligt man red! Men det GÖR det! Haha! :devil:
Terrängbilderna blir nog bättre, för där red jag iaf! :D

Ser att det blev en hel del bra bilder på mig o pållen i terrängen! ;) Ska nog köpa några, har i princip inga bilder på oss i terrängen - Mammsen kan inte fota.

Men denna är lite rolig http://picasaweb.google.com/Madick1/WaxholmsFRK100#5334300981565368706 det var då jag upptäckte att jag hade nånting som fladdrade på vänsterarmen! Medical cardet hade åkt ner :crazy: så jag var tvungen att snabbt bestämma om jag skulle låta det hänga över handleden eller skaka av mig det o släppa det! Haha! Men jag red med det hängandes hela banan..

Ja, jag undrade just vad du höll på med, om du tittade på klockan eller nåt :D

Bäst var ju speakerns underbara berättelser om allt och alla. Tyvärr hörde jag ingenting av högtalarna mer än en massa oljud i 90-klassen.

Kul att höra att Svante är halvardenner (eller var det kvarts, nåja), har ju sett den tidigare på banhoppning och tycker den är så ponnylik.

Japp, Lena är riktigt rolig som speaker! :D " Det märks att Johan börjar bli gammal - dressyren blir bättre och terrängen går långsammare"
Svante är himla fin, var så nära att köpa honom innan han såldes till Oskar. Var o provred flera gånger, jättetrevlig häst, men syrran som är 1,80 tyckte han var i minsta laget. Han är ju inte så hög i manken. Otroligt välriden i dressyren var han och hoppade allt man styrde på! Söt liten häst!

Jag förlorade några sekunder där med, jag blev så konfunderad när kortet bara hängde o slängde! Haha"!

Stort grattis Murray! Hann tyvärr inte komma dit på söndagen och titta utan var bara där på lördag em och såg lite dressyr och hoppning.

Hoppas jag får se Sigge in action nån annan gång istället, han verkar urhäftig! :)

Den nya verkar inte dum den heller :d

/Sabina

Senast ändrad av en moderator:

Ingen fara! Jag har satt fler på uppdraget! Sprang på Lavinia och GAH! hon med fina fuxen på bilden, Sabbet?

Tog några bilder på lördagen, kom aldrig dit på söndagen tyvärr. Sen har jag ju inte nån zoom att tala om på min kamera men men...

madick1.jpg

madick2.jpg

madick3.jpg

Kul att ses iaf :)

/Paparazzi-Sabina

GAH! Vilken rumpa! Du måste ha nåt konstigt objektiv som förstorar vissa delar sådär... :p

Var det du som satt med Lena i gräset när vår köttbulle hoppade på lördagen kanske? Isf var det jag som promenerade förbi inne på banan i mina rosa gummistövlar (vilka även har fastnat på bild). ;)

Hmm... vem kan du vara då? Träffade ett helt gäng Bukisar i helgen som dessutom både hälsade och PRATADE! Otroligt.

FÄLTTÄVLANSFOLK stavas det :D

Jag är såå avundsjuk på er som är igång och flänger runt mellan tävlingarna...

Japp, Lena är riktigt rolig som speaker! :D " Det märks att Johan börjar bli gammal - dressyren blir bättre och terrängen går långsammare"

Kan bara hålla med :D det där var verkligen dagens bästa :bow:

Visar också att fälttävlansgänget är ett härligt gäng som kan bjuda på sig själv... Tänk samma kommentar på en dressyrtävling :eek:

Och FINT besök var där oxå! Vem kunde tro att Peter Markne skulle dyka upp på terrängen:laugh: Dressyr o hoppning kan man ju förstå.

hade samma sak hänt på en dressyrtävling hade inte den speakern blivit långvarig :angel:

Fälttävlansfolk är en väldigt trevlig folkgrupp :love:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka