Runsten 9-10 maj

Sv: Runsten 9-10 maj

Håller helt med, tycker 2007an är mycket bättre. Händer ju ingenting i det här programmet. Och 40-bana, tre galoppsprång, sen var den diagonalen slut... :angel:

Japp!:crazy: Exakt så var det för oss i helgen...först söver man ned de med trav, trav, trav, och sen pytteliten skritt o sen lååååångsam galopp utan några större variationer. Dödstrist!

KL

Jag har ju nära så kanske kommer o kollar om jag får en stund över:idea:

*kl*

Önskan: Om någon därute med kamera har möjlighet att fota mig "in action" helst så man ser en häst i bakgrunden och utan att jag ser ut som en vandrande köttbulle (kanske omöjlig uppgift...) så köper jag den väldigt gärna!!

Jag skall hälsa mågen det (fast jag misstänker att Murray hinner före)

Jag och Lavinia tänkte komma och titta på lördan, hoppas få se lite ekipage från Buke :) Jag ska hälsa om jag ser dig Murray! Är förhoppningsvis mindre förvirrad nu på lördag ;)

Lycka till alla som ska dit och tävla! :)

/Sabina

Fina bilder!

Som du kanske märkte hann jag inte riktigt med att komma upp och fota. Var på terrängbanan till efter tre. Men har en stund emellan starterna imorgon så kan göra ett nytt försök då om du inte fått din bild :)

Ingen fara! Jag har satt fler på uppdraget! Sprang på Lavinia och GAH! hon med fina fuxen på bilden, Sabbet?

Jag ska förhoppningsvis dit imorgon, kommer nog runt 12 som tidigast, så tyvärr lär jag missa det mesta å bara hinna se debutanten, men men, då kan jag fota dig om jag får syn på dig. Några specifika kännetecken? :P Ser du mig där, en kille på cirka 190 med brunt år på 19 år med en nikon i handen och ett zoomobjektiv vet du vem jag är haha! :D
Så kan jag retuschera bilderna lite om du vill också haha, alltid kul att leka lite i photoshop! :d Har ju läst foto a å foto b (är snart färdig med b, men iaf.) och hade mvg i a, så det borde ju kunna bli hyffsade bilder om det e lite soligt! :idea:

Förhoppningsvis syns vi där! :banana:

Resultaten från igår står på starttiderna för terrängen! (Till höger)

Jag red min sämsta dressyr o hoppning någonsin igår. Är väldigt missnöjd med mig själv! Men men, sånt e livet - ska bli kul med terrängen idag, lite trixig bana i lätta tycker jag!

Kul att det gick så bra för Murray o hennes fina häst! Håller tummarna idag!! :bump:

Jag har mörka jeans, mörk tröja, TVÅ kameror på stativ och står nånstans runt vattnet troligtvis.

Jaha okej försökte leta upp min gamla häst men de gick tyvärr inte vidare till terrängen så jag antar att jag får vänta på deras resultat då.

Bra Buke-dag idag :bow:Murray vann! 10 papp!:bow:

Dotter kom 4:a och gick plus på det :bow: och sen kom kiddoe 9:a tror jag

Allt då i den 1*-iga klassen

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka