Runsten 9-10 maj

Sv: Runsten 9-10 maj

Ja, o Happy Girl kom 7:a o Estivuz badade inte som jag kunde se på resultatlistan iaf...:angel:

Grattis till er alla!

LenaH kanske nu bättre förstår hur det känns att rida bort en placering när man får förargliga tidsfel....:grin: Kanske det ligger något i att hon kallar sin pålle för Taxen?:devil:

Jag tackar å dotters vägnar!

Hon hälsar till Nova att den vite nu är ute på annons efter endast ett pet i 1.40 ;) (codat meddelande)

LenaH kanske nu bättre förstår hur det känns att rida bort en placering när man får förargliga tidsfel....:grin: Kanske det ligger något i att hon kallar sin pålle för Taxen?:devil:

Du glömde det viktiga ordet PansarTax, för det är mest en pansarvagn han blir när han tar det där man stoppar i munnen & går/springer dit han vill. :angel: Idag höll sig ordet pansar rätt långt borta, så han galopperade runt så fint så, vilket vi alla var glada för att vi slapp se Lena komma hängande i de där repen man (försöker) styra Pansartaxen med. Så då får det vara värt ett par tidsfel. :) Han fick hålla stallhedern uppe iaf, för den stora bruna köttbullen ligger inte på pluslistan idag. :devil: Orkar inte ens skriva om eländet. Håller med om det Betti skrev nånstans, det hade ju varit kul om ALLA momenten kunde klaffa på samma tävling nån gång.

Du glömde det viktiga ordet PansarTax, för det är mest en pansarvagn han blir när han tar det där man stoppar i munnen & går/springer dit han vill. :angel: Idag höll sig ordet pansar rätt långt borta, så han galopperade runt så fint så, vilket vi alla var glada för att vi slapp se Lena komma hängande i de där repen man (försöker) styra Pansartaxen med. Så då får det vara värt ett par tidsfel. :) Han fick hålla stallhedern uppe iaf, för den stora bruna köttbullen ligger inte på pluslistan idag. :devil: Orkar inte ens skriva om eländet. Håller med om det Betti skrev nånstans, det hade ju varit kul om ALLA momenten kunde klaffa på samma tävling nån gång.

:bow::bow:

Jag är nöjd ändå och (icke att förglömma) jag har ju inte direkt tempot i kroppen efter nästan två års bortavaro från terrängbanorna. :)
Sen hade det självklart varit roligt med rosett och det var ju surt att vara första utanför men det var ju inte därför vi i första hand var där.

Håller med om det Betti skrev nånstans, det hade ju varit kul om ALLA momenten kunde klaffa på samma tävling nån gång.

Det har jag fått känna på idag, och dubbelt upp dessutom! :love:
Kunde knappast begärt mer av mina hästar, ffa den nya imponerade.

Tack alla :bow:

Och aicha, förstår att köttbullen inte ligger bra till. Han KAN ju det här nu.

Jag tyckte du klarade dig fint!!

Vi for oxå glada :laugh::laugh: hem med en vit rosett efter monstrets andra start.:)
Tyvärr hann jag inte filma dig:crazy:

Jag tyckte att han skulle få vara utan mat en vecka men matten sa att det väl inte hjälpte.
-Hjälpte?? Som straff naturligtvis!! :devil:

Jag nöjde mig med att be P-taxen att bita honom.

Jag tyckte du klarade dig fint!!

Vi for oxå glada :laugh::laugh: hem med en vit rosett efter monstrets andra start.:)
Tyvärr hann jag inte filma dig:crazy:

Jag såg det, vad kul! :)

Synd att vi inte sågs sen, jag var ändå kvar ett tag men vi måste ha gått om varandra.

Det kan man ju lugnt säga, stock före vatten, say no more. :devil: Inte ens matte var nöjd idag.

Så himla kul att det funkade så bra med den nya också, kanontävling för dig! :banana:

Ja, o Happy Girl kom 7:a o Estivuz badade inte som jag kunde se på resultatlistan iaf...:angel:

Grattis till er alla!

Nix blev inget bad idag, men red jag ju tillomed LÅNGSAMMARE än LenaH! :devil: jag tog det lugnt genom båda vattnen, tänkte att jag skulle slippa bli blöt.
Är mycket nöjd med pålle som var på topp idag, stod emot som attans mot coffin men jag lyckades sparka över honom. Förlorade iofs en hel del massa tid men sen ville jag inte gasa för mycket för o ta igen det och få en ojämn runda. Låg ju på 20e plats så jag tänkte att sååå dåligt rider inte dom andra att jag hamnar på placering.. Men hade ju kommit 7a om jag bara galopperat på lite, slutade som 12a nu, 2 utanför placering. Himla nöjd o en bra start på säsongen - om man bortser från lördagen...

O Grattis igen Murray! Kul kul, verkligen en toppenhelg för dig. Såg Respekt i debutanten, ser himla lovande ut!

Tack snälla och grattis själv! :laugh:
Skakigt? Mammas film på Sigges ritt var på gräs och träd :angel:;)

Några bilder lyckades hon dock ta på världens sötaste häst:
27506328.jpg

http://proxy1.pixbox.se/arkivet/synligt_34/27500000-27509999/640x480/27506327.jpg
http://proxy1.pixbox.se/arkivet/synligt_34/27500000-27509999/640x480/27506329.jpg

Tack! 2a på 39,3!:laugh:

Aicha: Förstår det. Hoppas på lite jävlar anamma och ryt nästa gång.

Med den nye var nemas problemas, jag som ojjade mig värre då än inför Sigge start :o förvånades över att han snappat upp så himla fort. :)

Estivuz: Tack igen! Och igen, grattis till bra terrängrunda! Ja, tror han blir super, speciellt med hans härliga inställning och fortsätter han utvecklas i den här takten så.. :bump:

Fina fina Sigge! :love: (Antar förresten att jag inte behövs som extraryttare längre, den andra lär inte behöva någon draghjälp. ;))

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka