Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
LenaH kanske nu bättre förstår hur det känns att rida bort en placering när man får förargliga tidsfel.... Kanske det ligger något i att hon kallar sin pålle för Taxen?
Du glömde det viktiga ordet PansarTax, för det är mest en pansarvagn han blir när han tar det där man stoppar i munnen & går/springer dit han vill. Idag höll sig ordet pansar rätt långt borta, så han galopperade runt så fint så, vilket vi alla var glada för att vi slapp se Lena komma hängande i de där repen man (försöker) styra Pansartaxen med. Så då får det vara värt ett par tidsfel. Han fick hålla stallhedern uppe iaf, för den stora bruna köttbullen ligger inte på pluslistan idag. Orkar inte ens skriva om eländet. Håller med om det Betti skrev nånstans, det hade ju varit kul om ALLA momenten kunde klaffa på samma tävling nån gång.
Håller med om det Betti skrev nånstans, det hade ju varit kul om ALLA momenten kunde klaffa på samma tävling nån gång.
Och aicha, förstår att köttbullen inte ligger bra till. Han KAN ju det här nu.
Jag tyckte du klarade dig fint!!
Vi for oxå glada hem med en vit rosett efter monstrets andra start.
Tyvärr hann jag inte filma dig
Och aicha, förstår att köttbullen inte ligger bra till. Han KAN ju det här nu.
Än en gång stort grattis till dina framgångar!!!!
Har lagt in en darrig film...
http://www.youtube.com/watch?v=sbZhY6u-Y90&feature=channel_page
Ja, o Happy Girl kom 7:a o Estivuz badade inte som jag kunde se på resultatlistan iaf...
Grattis till er alla!
LenaH kanske nu bättre förstår hur det känns att rida bort en placering när man får förargliga tidsfel.... Kanske det ligger något i att hon kallar sin pålle för Taxen?