Rundsytt OS pannband

remmis

Trådstartare
hej alla som har koll!
vad kostar sånna pannband?
finns de på någon hemsida?
jag vill ha ett till mitt OS kandar, för jag har ett med vit rand och ett bling bling swarovski... men min pålle vill ha ett mer diskret.
nu vet jag en bekant som har ett helt nytt och vill sälja... men priset... båda har nol koll:confused:

vad tycker ni?!?!?!?

Sv: Rundsytt OS pannband

jag menar inte ett OS pannband anpassat FÖR rundsytt träns o kandar, utan ett rundsytt pannband....

aha, men det finns säkert att beställa det också. lär ju vara billigare än dom blingade.

precis går säkert att beställa. nu är det så att jag har n bekant som har ett sånt helt nytt o oanvänt. jag vill köpa o hon sälja, men vi har noll koll på pris. så jag tänkte om någon här har koll!?!?!?!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
39
· Visningar
3 829
Senast: cewe
·
Hästmänniskan Hej! Jag har haft en hästpaus nu i 2 år då jag studerat och min häst blev till åren och fick tas bort i samband med att jag började...
Svar
17
· Visningar
2 276
Samhälle Jag satt häromdagen och förundrades över hur våra föräldrar kunde köpa sprillans nya bilar med sina första löner. Jag beslöt mig för att...
24 25 26
Svar
508
· Visningar
31 359
Senast: Inte_Ung
·
Hästmänniskan Jag börjar närma mig de 40. Jag ridit hela livet, har egen häst och har alltid ridit och varit i stallet i alla väder. Aldrig klagat och...
2
Svar
29
· Visningar
7 071
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?