Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det tog faktiskt en halv hamburgare innan sambon såg denTror ni sambon märker att nummer 66 har flyttat in? den är hyfsat diskret va?
Jo, jag har slut på krukor också.
Visa bifogad fil 64401
Är det där verkligen australis? De brukar ju ha mer äggformade och mörkare blad. Hur ser undersidan på bladet ut?Vad är det för fläckar min Hoya Australis har? En del blad har inga, andra lite och några mer (som det på bilden). Är det nån ohyra eller skada? Vad kan jag göra?
Visa bifogad fil 64151
Är det där verkligen australis? De brukar ju ha mer äggformade och mörkare blad. Hur ser undersidan på bladet ut?
Kan det vara en köldskada?Vad är det för fläckar min Hoya Australis har? En del blad har inga, andra lite och några mer (som det på bilden). Är det nån ohyra eller skada? Vad kan jag göra?
Visa bifogad fil 64151
Kanske? Jag köpte den nyligen så det var ju kallt ute.Kan det vara en köldskada?
Kanske? Jag köpte den nyligen så det var ju kallt ute.
Inte omöjligt då. Jag skulle gissa på köldskada men svårt att veta. Kan du ta med bild och visa i butiken där du köpte den?
Den förstaJag har upptäckt Bauhaus växtutbud, massa roliga och udda gröna växter
Det blev någon form av bräken, en Aloe Vera och en annan okänd (för mig) variant. Älskar de pixliga mönstret på bladen
Jag har upptäckt Bauhaus växtutbud, massa roliga och udda gröna växter
Det blev någon form av bräken, en Aloe Vera och en annan okänd (för mig) variant. Älskar de pixliga mönstret på bladen
Note to myself, köp aldrig blommor på vintern igen ska hålla mig till våren nu.
Visa bifogad fil 64515
Slå in de rejält i butik, gå raka vägen till bilen och åk direkt hem. Välj en dag då det inte är -15. Just monstera är jättekänslig för kyla. Jag brukar ofta handla och har aldrig stött på problem om man gör som ovan.Usch vad tråkigt
Måste själv införskaffa ett gäng nya blommor då många dött men vete tussan hur jag ska göra så de inte dör så fort man går ut
Men nej vilken otur! Drabbades hela växten?Note to myself, köp aldrig blommor på vintern igen ska hålla mig till våren nu.
Visa bifogad fil 64515
Men nej vilken otur! Drabbades hela växten?