Plantredo. Har alltid fått bra kvalité på växterna därifrån.Jag gick in på en brittisk webbutik med växter och ångrade mig direkt. Fanns hur mycket spännande som helst ju! Var brukar ni handla från?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Plantredo. Har alltid fått bra kvalité på växterna därifrån.Jag gick in på en brittisk webbutik med växter och ångrade mig direkt. Fanns hur mycket spännande som helst ju! Var brukar ni handla från?
Vid en snabbtitt trodde jag först växterna tittade på tv.Visa bifogad fil 135969
Jag är så glad att äntligen ha plats för ett rum att driva upp lite växter och sticklingar i ska bli kul att fixa till och organisera det kommande veckorna.
Känns som att min sambo inte ens hade blivit förvånad vid det här lagetVid en snabbtitt trodde jag först växterna tittade på tv.
Woops... Jag förstår att det är svårt att undvika. De är snabba som sjutton att kravla sig ner i korgenJag råkade visst åka och köpa två till
Ja och dragningskraft har de också!Woops... Jag förstår att det är svårt att undvika. De är snabba som sjutton att kravla sig ner i korgen
Är de där ljusa svåra att sköta?Jag råkade visst åka och köpa två till
Jag har ingen erfarenhet av varianterna i sig, men det är silverkallor och de är generellt väldigt lättskötta. De kan stå rätt mörkt och kräver väldigt lite i form av vatten osv, samt motståndskraftiga mot ohyra Tror inte de vita kräver lampa men mängden klorofyll är ju låg så lite mer ljus än andra silverkallor är nog bra, men de ska tydligen lätt brännas läste jag.Är de där ljusa svåra att sköta?
Vill de ha lampa?
känner igen mig i detVisa bifogad fil 137275
Den här stackaren behöver både samtalsstöd, vanligt stöd och vatten
Jadå, sätt dem i ljust fönster så finns där hopp!
Den här har stuckit iväg på höjden, kan man klippa ner den på något sätt? Eller dör den då tro?
Visa bifogad fil 137349