Royal Whip xx?

Tiili

Trådstartare
Någon som vet nåt om honom? Har letat info men hittar inte mkt..vet i princip bara att han inte finns längre...
Kul å se bild om någon har nåt efter honom.. :)

Sv: Royal Whip xx?

Kanske inte ett sånt svar du egentligen ville ha, men min familj hade för några år sedan en avkomma till Royal Whip.
En valack som vi köpte som 4-åring från banan. Meningen var att min storasyster skulle ha honom som fälttävlanshäst men hon tappade intresset och han blev hela familjens häst. En helt underbar individ :love: , t.o.m. min pappa som inte hade ridit sedan han var 10 år, var med på uteritter med "gubbgruppen" på den här hästen. Tyvärr fick han strålbenshälta och fick avlivas :cry:

Sv: Royal Whip xx?

oki...lite kul å höra hur andra hästar efter honom är. Jag har ett sto efter honom som också är helt underbar..lite het på gröten ibland kanske o kan lägga av rättså rejäla bockserier men hon är dösnäll...finns inget ont i henne alls. Rider dressyr..hon har riktigt bra gång=0)

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 473
Senast: ildiko
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
511
Senast: Nikan
·
Kläder & Bli fin Jag letar efter nya glasögon och jag hittar i princip inga jag gillar så nu funderar jag på antingen sådana som bara har glas och...
2
Svar
22
· Visningar
1 290
Senast: Lyan
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 618
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka