Royal Blend

skorpannorpan

Trådstartare
Någon som vet vad han lämnar för huvun på sina avkommor? Vad rekommenderas stoet ha för kroppsliga å fysiska egenskaper?
Alltså har han några tillkortakommande som man bör försöka parera? Ger han små eller stora avkommor?

Tacksam!

Sv: Royal Blend

Tittar man på hans olika exteriörindex inom Hannoveraner Verband 2010 ligger han medel på allt. Alla delindex mellan 94 - 107 (87% säkerhet) 51 visade döttrar. Så han är ingen hingst som förbättrar exteriören i någon större omfattning.

Gångarter (82% säkerhet) 27 testade avkommor
Skritt 138
Trav 116
Galopp 120
Ridbarhet 130

Liknande trådar

Avel Hej! Jag behöver verkligen alla tips och råd jag kan få just nu. Jag har ett sto som jag har lämnat på betäckning i maj, och hon står...
Svar
16
· Visningar
2 077
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag vet att jag har skrivit tidigare men jag blir för ledsen av att läsa om det och jag har inget minne av vad jag har skrivit pga...
Svar
10
· Visningar
1 375
Senast: Rosett
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 272
Senast: lizzie
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 198
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka