• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Cillavan
  • Startdatum Startdatum
C

Cillavan

Är det någon som sett några avkommor till Royal? Hurdana är de?
Någon som vet varför han sänktes till C (om det stämmer)?
Annan info om Royal?

jag kan ju bara tala om att han är till salu..

såg honom på annonssidorna förra veckan tror jag.. eller om det var i början av denna veckan...
eller kanske var det ännu längre sedan...

hmm, jaja han är iaf till salu eller såld!

I min gamla hingstkatalog från 1999 har han C, så det stämmer.

Hans resultat från avkommebedömningen var ju inte lysande, så jag antar att det är därför. Kval bed t o m 1988 E-104, G-61 och H-98.

Hr sett annons för honom under "Hingst för betäckning" här på Buke.

Jag har ett halvblodssto e: Anart- Ganesco, vars första avkomma (f-94) är e: Royal.
Hon fick gångartsdiplom som 3-åring. Det är inte jag som har fött upp henne, så jag vet inte så mycket mer, men jag har för mig att det är en ganska tuff, men bussig häst :)

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 024
Senast: Piaff
·
Hundavel & Ras Fast varför skulle labbe/golden korsning ge aktivare ledarhundar? Inom respektive ras finns det ju redan hundar med mycket motor. Så om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
3 947
Senast: mamman
·
  • Låst
Hundavel & Ras Danmark har ställt sig upp för att föda upp Schäfrar som kommer hålla genom lågkonjukturen! Avel över rasgränser för att en Schäfer som...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
5 527
Senast: Gunnar
·
Utrustning Jag ska köpa hästtransport och kollar runt på annonser. Är det någon som vet vad siffrorna står för bakom Thules modellnamn? Vad är det...
Svar
3
· Visningar
843
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka