Rottisbilder

Lilljessicah

Trådstartare
ÅÅh,jag har suttit halva förmiddagen och kikat i alla fotoalbum med mina gamla hundar.
Jag grät,skrattade och kände helt plötsligt en sån STOR saknad efter en rottis igen.
Min sista rottis blev 11år och lämnade livet 2004.
Eftersom jag är uppvuxen med bara rottisar och inte har haft någon annan ras förän jag köpte Kitti när den sista gått bort,så kommer jag alltid ha en stor kärlek till rasen.
Så nu får ni mer än gärna slänga in bilder på era rottisar så jag har nått att gotta mig med.:)
 
Sv: Rottisbilder

Kolla min senaste tråd, heter någonting med revanch. Finns med här på sidan. Har där lagt in en lite bilder på våran ögonsten!

Kommentera gärna! /Fanny.
 
Sv: Rottisbilder

Her kommer noen bilder på mine to Rottiser, Niqabackens Fabio og Schutzholmens Diamond Black.:love:

b_rott4.jpg


b_rott2.jpg


b_rott5.jpg


b_rott1.jpg
 
Sv: Rottisbilder

Mm I like! Tack PIRU. Jag gillar hans utstrålning. Ett ståtligt kraftpaket med sån himla fin uppsyn!:)

Shit,jag måste skaffa en rottis igen.
Jag har ju varit utan i snart 2 år!:crazy:
 
Sv: Rottisbilder

Här är mitt lilla yrväder... på bilderna 7 månader (nu 8).
Finns fler bilder på henne i full fart i tråden "hundar in action" eller vad den nu heter...

Alabama
Ally34.jpg


Bild000_edited.jpg


Bild010.jpg


Ally31_edited.jpg


Hmmm... titta inte allt för noga på öronen bara :crazy: *s*
 
Sv: Rottisbilder

han va fin (pirus) men jag tyckte faktiskt att dom andra två rottisarna va snyggare, men det är MIN personliga åsikt. Dom såg grövre och mer stabila ut. Men det är klart, en bild kanske inte säger allt.
Lycka till med era ljuvliga vovvar!
 
Sv: Rottisbilder

Jag tycker PIRUS Rottis är den ultimata brukshunden( utseende / kroppsmässigt ) de ovan är för grova..

Men smaken är som baken :p
 
Sv: Rottisbilder

Här är min rottis :love:

i sommras
th_badflikor108.jpg



för ett par veckor sedan
th_arwen6mn025.jpg
 
Sv: Rottisbilder

Jag håller med dig! PIRUs rottis är verkligen en av de finaste rottisarna jag sett, tyckte också att de andra var fär grova, "fläbbiga".

Tyvärr är det ju oftast de hundarna som premieras på utställningarna.. Men hur hller di för arbete?
 
Sv: Rottisbilder

Jag tycker PIRUS Rottis är den ultimata brukshunden( utseende / kroppsmässigt ) de ovan är för grova..

Men smaken är som baken :p

Kan inte annat än hålla med i det du säger.

han orkar jobba hur länge som helst bara trummar på.
Stora klumpia rottisar kroknar väldigt fort.
Var på ett seminarium i helgen för skydd då var det en kanon trevlig Rottweiler med från Norge , han var stor o grov och bra tränad men den krokna och orka inte alls så mycket på slutet o då var det ändå kallt o regn i helgen.
 
Sv: Rottisbilder

Att hans hund håller bättre kan jag me begripa, me lik förbaskat tycker jag dom stora grova rottisarna är finare:love:
Kan inte hjälpa det men en stor,grov rottis tilltalar mig mer, och tur är väl det att alla tycker olika!:p
 

Liknande trådar

Hundhälsa Jag behöver få skriva av mig lite om vår ena hund. Alba 5 årig golden. Haft henne sen hon var valp. Vår första egna hund. Jag är...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 682
Senast: lilstar
·
Hundavel & Ras Hej... igen! Okej, nu är det så att jag har bestämt mig för att köpa hund, en vuxen hund. Jag har ju postat några trådar här på...
Svar
17
· Visningar
1 385
Senast: Tate
·
Relationer Hej! Jag är mitt i att gå igenom ett breakup, har precis nått cirka fem veckor. Det går väldigt upp och ner, ibland känner jag mig glad...
2 3
Svar
41
· Visningar
9 186
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Min story: Jag kraschade på mitt sommarjobb efter mitt sista år på gymnasiet. Betygspressen hade haft mig på högvarv i tre år och pga av...
2
Svar
20
· Visningar
4 526
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp