Usch, så tråkigt ... Blev tvungen att avliva min hund för mindre än en vecka sedan, så jag vet hur det känns...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon klarade inte det.
Hon fick sluta sina dagar genom att ta sina sista andetag med huvudet i mitt knä.
Saknar henne något så fruktansvärt, men nu vet jag att hon iaf inte har ont. Känns som att beslutet var rätt ändå.
Nu kan hon äta hur mycket gräs hon vill utan att få ont mer och hon slipper genomlida en lång boxvila.
Men oj va jag gråter. Känns så surt att hon var pigg och glad igår och jättesjuk idag.
Älskade häst!
Då springer våra två däruppe nu då , min klarade sig inte heller så jag befriade honom från lidandet för en vecka sen. Rotation och sänkningHon klarade inte det.
Hon fick sluta sina dagar genom att ta sina sista andetag med huvudet i mitt knä.
Saknar henne något så fruktansvärt, men nu vet jag att hon iaf inte har ont. Känns som att beslutet var rätt ändå.
Nu kan hon äta hur mycket gräs hon vill utan att få ont mer och hon slipper genomlida en lång boxvila.
Men oj va jag gråter. Känns så surt att hon var pigg och glad igår och jättesjuk idag.
Älskade häst!
Va fint @TinyWiny! Hoppas verkligen att denna finns!