Rotation avkommor

S

Spunk

Hej Hopp!

Finns det några där ute som har avkommor till Rotation? Den första kullen är väl ett år nu? Blev dem som ni tänkt er och hur verkar de vara? Är det någon av åringarna som har en fransk pappa och i så fall vilken?

Jag är jättenyfiken och såg att flera kommer att gå ut på stochampionatsauktionen (vilket ord!) Kommer förhoppningsvis att ha en egen avkomma nästa sommar, därav intresset (ja den kära sambon "övertalade" mig när jag redan bestämt mig för en annan hingst så nu måtte avkommorna vara extraordinära :laugh:.

Sv: Rotation avkommor

Det finns en annan tråd om Rotation som är aktuell.
Jag har skrivit i den också men hur som så har jag ett sto, 1 år efter honom.
Mycket trevlig, verkar ha bra psyke, fantastiskt trav. Tyvärr lite uttåad i fram (liksom mamman) men i övrigt 100 % korrekt.
Vad jag hört från andra uppfödare med Rotationungar så är det mest positiva ordalag. Lite små till en början men växer i kapp. Välmusklade och med bra temperament sägs det överallt.

Sv: Rotation avkommor

Det låter ju bra! Har inte riktig lärt mig hitta på den här sidan, men kom nu på hur jag kommer till avelssidan :o,

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 585
Senast: lizzie
·
Hästmänniskan Hej, är 15 år och går alltså åttan nu. Är väldigt bra på att skriva långt så om du ej orkar läsa skrolla ner:) Började på 4 h gård när...
Svar
16
· Visningar
2 973
Senast: a1agnlju
·
Avel Hej allihopa! Tänkte om det var någon mer än jag som ska betäcka med ponnyhingstar nästar år och som tycker att det kan va ganske...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
9 417
Senast: moonstruck
·
Avel Hej! Hoppas att det är okej att göra så här :) Är väldigt ny här, så skäll på mig (snällt, tack! ;) ) om jag gör något knasigt...
Svar
17
· Visningar
4 830
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Bästa ledtillskottet?
  • Intressanta uppfostringsmetoder?
  • Uppdateringstråd 30