Röstförvrängare

S

Salva

Vet ni om det går att ladda ner röstförvrängare till datorn eller om man kan köpa det i någon affär?

Sv: Röstförvrängare

Egentligen för telefonsamtal, men går det inte att ha något program eller liknande som är inkopplat i datorn och kan användas via telefon.

Sambons kompis använde ett sånt på Ventrilo för ett tag sedan. Lät himla komiskt.
Det fanns några tips på IDG-forum som kanske kan hjälpa: Svar i tråd...
Annars finns det flera svar på Google :)

Hur tänkte du lösa det där med telefonsamtalen? Ringa från Skype? Spela in på datorn och spela upp i telefon? :)

Jag vill egentligen ha en till telefonen, har inte skype eller liknande. Ska ringa en person men han får inte höra att det är jag. Jag tänkte om man kunde prata i datan och den direkt omvandlar rösten, men det går kanske inte.
Kan man inte köpa någon manick att sätta direkt på telefonen tro?

Jag vill egentligen ha en till telefonen, har inte skype eller liknande. Ska ringa en person men han får inte höra att det är jag.

Haha, det där lät ju väldigt intressant. Varför får han inte höra att det är du?
(Det kan även tolkas som att du ska göra saker som är lite illegala. Som sagt, är väldigt nyfiken) :D

De tips jag gav är för ren ploj. En MussePigg- eller helium-röst kan få en att fnittra i evigheter :)

Nej nej inga olagliga saker bara testa sambon lite... han har inte varit så ärlig, nu påstår han att han är det, jag tvivlar och behöver konkreta bevis.

Jag har googlat lite och det står i trådar på andra sidor att teknikmagasinet ska ha, men jag hittar det inte på deras hemsida.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi I dagsläget betalar jag 95 kronor i månaden för mitt mobilabonnemang. Jag har för mig att det ingår 2 GB mobilsurf, men jag använder...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
4 138
Senast: Kajsalisa
·
IT & mobiler Jag var i Tyskland för två veckor sedan. När jag skulle betala parkeringen för bilen försvann min privata mobiltelefon någonstans mellan...
Svar
5
· Visningar
1 040
Senast: fejko
·
IT & mobiler Sitter och jobbar hemma. Jag har en laptop med ganska mycket minne. Jag kör allt lokalt på C jag gör förändringar i en fil (cad) och...
Svar
2
· Visningar
327
Senast: fejko
·
IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan...
2
Svar
34
· Visningar
804
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar