Rosetter WDS

Apollo

Trådstartare
Jag gick förbi en bil där det hängde en rosa exellent rosett från WDS.
Kunde man köpa rosetter på sina band/kritik. Såg inget men var det nån annan som såg om man kunde det. Skulle också vilja ha en rosett på min fjärde placering. Rosettnörd som man är:laugh:

Sv: Rosetter WDS

Japp, det gick att köpa en exellent rosett och även en "jag har deltagit i wds" rosett för 40 kr styck. Jag var självklart tvungen att köpa en och de skulle skicka hem den för de tog slut i montern (som var placerad nära en av utgångarna)

Excellent-rosetten var faktiskt riktigt fin :laugh: Dock inte speciellt manlig, tyckte Diesel :D

WDS%20295.jpg

Det var fina rosetter men trodde nog att de skulle vara lite maffigare på en sådan utställning. Har vunnit rosetter på vanliga skk utställningar som är mkt större.

Håller med (och tänkte samma tanke på plats när jag hämtade ut min rosett). Deltagarrosetten var snygg, men övriga tycker jag var lama.

Som exempel kan nämnas rosetterna från utställningen i Hässleholm som är riktigt snygga (se bild), något liknande dem hade varit värdigt WDS.

valpispris.jpg

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 755
Senast: fixi
·
Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
1 463
Senast: Trassel12
·
Hundträning Hej! Har nån haft en hund med resursförsvar (mot andra hundar) som blivit bättre med träning? Och isf vad för träning? Jag har en tik...
Svar
8
· Visningar
1 191
Senast: Emmi
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
11 145
Senast: valpköpare
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Hundrelation