Rörliga avatarer

Sv: Rörliga avatarer

Precis nu är vi faktiskt tre stycken som vill veta ch jag tycker vi förtjänar att veta också :D

Jag har, på pappas firma, för jag har hunnit installera det på denna datorn än, men vet hur det funkar m.m.

"På min tid" kallades alla rörliga bilder GIFar, dvs hade filändelsen .gif . På samma tid fanns också massvis av program för att åstadkomma detta. Var i stort sett bara att googla efter dem :)

men jag var tvungen o gå :p

men aif, jag gör mina avatarer i photoshop, där jag använder mig av olika lager :p Sedan när man har valt dom lagerna man vill ha, så går man in på "spara för webb" och sedan väljer man "animera" i en liten ruta, och väljer hur fort det ska bläddra :D Lätt som en plätt :D

ja hittar inte animera rutan .

ja trycker på " spara på webben" men ja hittar inte "animera "rutan??

det är en liiten ruta, som sitter under en annan liiiten ruta, uppe i högra spalten :)

Jag som ville ha ett rörligt Visa-kort som kunde ladda hem egna pengar! :D

Jag lyckades! :bump: Jag är nog den mest tekniska människan i hela världen! :D

:angel:

Liknande trådar

IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
534
IT & mobiler Ja, det var först igår som jag hörde detta ord. En bekant föreslog en Dongel som lösning på mitt internetproblem. Är det någon här som...
Svar
3
· Visningar
297
IT & mobiler Finns det något sätt att se vilka album varje bild ligger i? Jag har massor av album och många av bilderna ligger i flera album och jag...
Svar
9
· Visningar
287
Senast: Lyan
·
Dressyr Jag har jobbat en del med färger och vet att just färgåtergivningen i digitala bilder är ett hel vetenskap i sig. På en dator beror det...
16 17 18
Svar
343
· Visningar
23 675
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar