Roligt i "storskogen"

Gnist

Trådstartare
:D

På solbackarna har ju barmarken börjat titta fram och det är ju alltid roligt för småvalpar att utforska alla spännande dofter som kommer fram när snön försvinner. I går fick de se och känna på barmark för första gången i sitt liv, de små grå.

Jmtvalpar-9-L.jpg

Jmtvalpar-8-L.jpg

Jmtvalpar-7-L.jpg

Jmtvalpar-6-L.jpg

Jmtvalpar-1-L.jpg

Sv: Roligt i "storskogen"

Jmtvalpar-5-L.jpg

Jmtvalpar-4-L.jpg

Jmtvalpar-3-L.jpg

Jmtvalpar-2-L.jpg

Det är nästan läskigt vad tiden går fort :eek: Om bara några dagar börjar de flytta hemifrån och på några veckor till flyttar de röda och sedan dröjer det länge igen innan nästa valpar kommer. Skönt att alltid ha somrarna valpfria dock ;)

:love: Hoppas att du inte har räknat dem alltför noga, för jag kommer och tar en. :D

*haha*

Då får du vara snabb, för på torsdag börjar utflytten till de nya hemmen ;)

Jo, de är fina de grå :love:

Hur går det på "din" front då??

Jo träffa 2:a tiken i lördags börjar bli riktig tjock. Gått 30 dagar nu.
De ska ultraljuda nästa vecka.

första tiken ultraljuda dom förra veckan det var full fart i magen.:love:

Nu blev jag nyfiken..... är det på G valp hos dig också? Ras? :)

Strålande :D

Du får uppdatera med bilder på mini-Pirus sedan ;)

Strålande :D

Du får uppdatera med bilder på mini-Pirus sedan ;)

Absolut den Kullen i Forshaga kan jag ju träffa varje gång jag tränar i Kil för dom bor bara 1,5mil därifrån.

Sen ska det paret behålla en hund så dom ska väl börja träna med oss i Kil så det kommer bli kul att följa en valp efter han på nära håll förhoppningsvis visa pp sig på tävlingsbanan också.

Skitkul :D

Är ju sällan man får möjlighet att följa valparnas uppväxt på nära håll och på första parkett så att säga.

Glöm inte kameran i vår/sommar/höst då :angel:

Skitkul :D

Är ju sällan man får möjlighet att följa valparnas uppväxt på nära håll och på första parkett så att säga.

Glöm inte kameran i vår/sommar/höst då :angel:

Nej var så lugn här ska fotas, sen blir det ju extra kul o hjälpa en Piru valp så de kommer få all hjälp de behöver ;)

Nej svårt o få valpar med två hanar ;)

Jo Piru har varit på några parningar så det är på gång lite stridsgrisar Timrå och Forshaga.

Var nog lite otydlig för jag vet ju att du har 2hanar ;) Tänkte bara att det kanske var på G en 3:e hund till din flock :)

Säger precis som Gnist: Hoppas vi får se mycke bilder framöver :love:

Var nog lite otydlig för jag vet ju att du har 2hanar ;) Tänkte bara att det kanske var på G en 3:e hund till din flock :)

Säger precis som Gnist: Hoppas vi får se mycke bilder framöver :love:

Det är även en 3:e hund på in marsch det roliga är när Piru para den andra tiken så parades den kobinationen jag ska ha ifrån på samma dag så det blir mycket nu.

Ska ta 46 bilder på samma sak o mölja in i alla trådar ;)

Liknande trådar

Hundhälsa Min första hund är nu 11 år (dvs hon är den äldsta hunden jag än så länge har haft), och hon har under åren använt sina tänder en del -...
Svar
2
· Visningar
486
Senast: Jeps
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 458
Senast: Ragdoll
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 731
Senast: fixi
·
Hundhälsa Hej! Jag och min sambo har en staffe som blir 2 år nästa vecka. För 3 veckor sedan så köpte vi en ny bil, en hybridbil och vi har...
Svar
17
· Visningar
1 852
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • ”Hund” 2005-2010
  • Kattbilder #10