Roliga övningar för nybörjare?

Lycanthrope

Trådstartare
Ja, ni ser rubriken :)

Vi håller på för fullt jag och eleverna, och de är jätteduktiga!
Men det finns alltid roligheter man inte vet om.
Det ska vara roligt, och lite lärorikt ;)

Sv: Roliga övningar för nybörjare?

Trailbanor!
Trailbanor är verkligen superskoj! När jag började rida för Tommy B som 11åring så fick vi en gång rida en mindre bana som säsongsavslutning.. Ska se om jag hittar den i ngn gammal pärm och kan måla av den månne.. hmmmm

Vi brukar köra lite sånt som avslutning varje lektion! presenningar osv, kanske skulle fixa nån trägrej som bro också! En grind hade vart kul, men det är lite svårt att fixa.. ska försöka :idea:

Vi brukar köra lite sånt som avslutning varje lektion! presenningar osv, kanske skulle fixa nån trägrej som bro också! En grind hade vart kul, men det är lite svårt att fixa.. ska försöka :idea:

Rep grind kanske är lättare att fixa med två hinderstöd och ett rep??
:idea:

Låna en kamera och be någon att filma din lektion, sen kan ni gåigenom filmen tillsammans och alla kan komma med tips till varandra, ska inte ses som kritik dock! det ska vara roligt! under en sån filmstund kommer man ofta på nya ider om vad man ska träna oxå!

Rep grind kanske är lättare att fixa med två hinderstöd och ett rep??
:idea:

Ja jag tänkte också på det!! Så blir det nästa gång! :bow:

Låna en kamera och be någon att filma din lektion, sen kan ni gåigenom filmen tillsammans och alla kan komma med tips till varandra, ska inte ses som kritik dock! det ska vara roligt! under en sån filmstund kommer man ofta på nya ider om vad man ska träna oxå!

Varför tänkte jag inte på det :idea: Jag har ju filmkameror o grejer. Tack! :D

Liknande trådar

Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 493
Senast: Ragdoll
·
Katthälsa Nu har vi fått vinter på riktigt (rejält med snö och -10) och jag har missnöjda 😇 katter. Lilla fröken Tess har kortare päls och är...
Svar
7
· Visningar
341
Senast: Elo
·
Samhälle Jag vet inte riktigt hur jag ska tänka och känna, men spontant känner jag mig allt lite rånad, men kanske borde jag känna mig stolt...
2
Svar
36
· Visningar
3 189
Senast: Cambrie
·
Skola & Jobb Ja rubriken sög, kom inte på något bättre. Där jag jobbar har man nu krävt att alla ska fylla i sina kroppsmått i vårt system. Detta...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
8 244
Senast: soom
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Västeråsträffstråden
  • Vad gör vi? Del CCVIII