Du anvÀnder en gammal webblÀsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser pÄ ett riktigt sÀtt. Du bör uppgradera eller anvÀnda en annan webblÀsare.
Jag Àr med i nÄgra huskygrupper pÄ FB. DÀr Àr ofta hur mÄnga hÀrliga grejer om huskysar som helst, fullt sanningsenliga ocksÄ dessutom.
Favoriterna Àr dock "Find the husky" vilket innebÀr att man ska leta upp huskyen som finns nÄgonstans i bilden. Av nÄgon anledning tittar de flesta, Àven jag, uppe pÄ hustak och sÄdana saker först......
Ăvr. Hund
Hej! Först och frÀmst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte Àr absolut 100% sÀker pÄ att jag har...
Ăvr. Hund
Vi har fyra hundar i familjen. TvÄ lite Àldre, smÄ herrar (en papillon och en blandras), och tvÄ unga retrieverherrar (en pÄ snart tvÄ...
Ăvr. Hund
Som rubriken lyder antyder vill jag prata bÀddar. Senast jag hade hund (10 Är sen drygt) hade jag ingen bÀdd till honom, förmodligen för...
Ăvr. Hund
Kort frÄga. GÄr det bra att cykla med en liten hund (tÀnk 5kg eller nÄt) som springer bredvid? Eller Àr det helt enkelt för farligt? :o...
HĂ€stnyheter Det Ă€r Horse& Hound som berĂ€ttar att âBig Star: The Nick Skelton Storyâ snart Ă€r redo för biodukarna. I filmen berĂ€ttar Nick Skelton...
Relationer Det handlar inte enbart om vilja, hur det Àn Àr sÄ Àr det vÀldigt mÄnga som redan i 50-ÄrsÄldern kan ha begynnande demens och fÄ svÄrare...
SamhÀlle HÄller med om att V inte tagit tag i antisemitismen tillrÀckligt frÄn ledningen, det borde tas pÄ större allvar, men nÀr det kommer till...
Ăvr. Hund SĂ„ jĂ€vla jobbig valpen Ă€r under sena eftermiddagar, bara bits, försöker jaga katten och Ă€r som en hal Ă„l:bag: Tur att han Ă€r söt och att...
Ăvr. Hund Jag och Tilda har varit pĂ„ spĂ„rkurs, jĂ€ttekul att gĂ„ kurs igen, och spĂ„r Ă€r hon ju en stjĂ€rna i!
Vi hann gÄ 2 spÄr vardera (vi var 5...
HundhÀlsa SjÀlva op gick fint och rehab inga problem, upplevde att allt sÄnt gick bra. Och första tiden var det ju inga problem med varken hunger...