Du anvÀnder en gammal webblÀsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser pÄ ett riktigt sÀtt. Du bör uppgradera eller anvÀnda en annan webblÀsare.
Jag Àr med i nÄgra huskygrupper pÄ FB. DÀr Àr ofta hur mÄnga hÀrliga grejer om huskysar som helst, fullt sanningsenliga ocksÄ dessutom.
Favoriterna Àr dock "Find the husky" vilket innebÀr att man ska leta upp huskyen som finns nÄgonstans i bilden. Av nÄgon anledning tittar de flesta, Àven jag, uppe pÄ hustak och sÄdana saker först......
Ăvr. Hund
Hej! Först och frÀmst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte Àr absolut 100% sÀker pÄ att jag har...
Ăvr. Hund
Vi har fyra hundar i familjen. TvÄ lite Àldre, smÄ herrar (en papillon och en blandras), och tvÄ unga retrieverherrar (en pÄ snart tvÄ...
Ăvr. Hund
Som rubriken lyder antyder vill jag prata bÀddar. Senast jag hade hund (10 Är sen drygt) hade jag ingen bÀdd till honom, förmodligen för...
Ăvr. Hund
Kort frÄga. GÄr det bra att cykla med en liten hund (tÀnk 5kg eller nÄt) som springer bredvid? Eller Àr det helt enkelt för farligt? :o...
HÀstnyheter En ponnyryttare lyckas inte komma ivÀg pÄ trÀning eftersom förÀldrarna jobbar den tiden. DÄ stÀller en annan ponnyryttares förÀlder upp...
HÀstnyheter Trots en majoritet svenska ekipage bland startfÀltet i Kristianstad International Eventings internationella fÀlttÀvlansklasser blev det...
SamhÀlle Forskning. Jag utredde nÀr jag var 11, pÄ den tiden hette det MBD. Fick ingen diagnos eftersom jag hade för högt IQ. Ny utredning nÀr...
SamhĂ€lle Jag hĂ„ller med dig. De Ă€r ungefĂ€r precis lika struliga som de alltid varit med nĂ„gra fĂ„ undantag. Men det Ă€r oftast de âsĂ€mstaâ som gĂ„r...
Ăvr. Hund Har haft nĂ„n enstaka grĂ€slig valp pĂ„ mina 25 Ă„r av eget hundĂ€gande. Majoriteten har varit lĂ€tta och relativt beskedliga. Fördelen Ă€r att...
HundhÀlsa Jag har haft/har tre tikar som har kastrerats, alla efter första löpet. En vanlig kastrering dÀr livmodern tas ut. TvÄ av stor ras (40+)...
TrÀning Det Àr nÀr det Àr hoppning som det blir avbokningar hos oss. De flesta vill rida dressyr. :) Vi Àr ca 10 i grupperna och det Àr inga som...