roliga bilder *biltråd*

Danetta1990

Trådstartare
Har inte hittat någon tråd om det här så jag skapar en egen! Skulle vara kul om alla kunde dela med sig av sina roliga hundbilder :bump: börjar med min ''fula'' hund :banana:

Han är inte så farlig som han ser ut att vara :bump: In med bilder nu!!!!:banana:

Sv: roliga bilder *biltråd*

plehliten.jpg

En avslappnad(eller bara ohyfsad) soffhund.

n545724844_691555_1372.jpg

Något misslyckad bild? Fina tänder dock, bra med plaq off :p

n545724844_614341_5223.jpg

Goliat som annars verkar vara fotogenisk, har aldrig nånsin varit så ful som på det här kortet...

n545724844_691565_9317.jpg

Haha... klockren bild på Pixie när hon försöker mörda den alltför burduse ungtuppens försök till lek.

hahah det ser ju ut så hahah men det ska vara ett regntäcke med huva dock pasade det inte så bra på henne haha on ser liiite förstörd ut

haha va söta bilder!

måste ju bara dela med mig av syrrans piraya, man måste se båda bilerna i följd för att förstå den exakta innebörden ;)

(förlåt syster att jag lägger ut bild på dig med ;))

Syster: Aj! min näsa
080322024.jpg

Pirayan: HAHAHA:devil:
piraya-glad.jpg

slänger med de här med
fråga mig inte vad hon pysslar med...
gnag2.jpg

blåsigt i bilen :grin:
blsigtibilen.jpg

Det är inte jag som tagit bilderna, utan drakera men mina två (rottisen och tibben) är fotomodeller. Jag skrattar så jag gråter varje gång jag ser bildserien.
http://drakera.se/gall180.htm

Notera tjockleken på grenen som rottisen slet av ett träd för att ta sig ner i vattnet.. (badidiot är bara förnamnet)

Senast ändrad:

Liknande trådar

Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
790
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två...
2
Svar
26
· Visningar
2 164
Senast: MML
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Svar
20
· Visningar
1 822
Senast: Otherside
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 995

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka